Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Weet wel dat het eigenlijk moet, het leven kan zo voorbij zijn ook al ben ik 20. Mijn ouders weten wel dat ik gecremeerd wil worden, daarnaast ben ik donor dus dat wordt wel geregeld. Voor de rest laat ik dit allemaal even zoals het is tot ik gesettled ben denk ik
turbotinker schreef:Maar hebben jullie dit ook opgeschreven,weten je (toekomstige) nabestaanden dit?

Aangezien ik een geregistreerd partnerschap ben aangegaan met mijn vriend, zijn al mijn spullen, maar ook mijn paard, in principe voor hem.
Het hoeft geen dure kist te zijn iig want ik wil begraven worden en ik vind het zonde van het geld (je hebt er zelf toch niets meer aan
). Ik heb liever dat mensen voor dat geld wat lekkers te eten krijgen na die tijd ipv de eeuwige cake of vieze bolletjes.
Zodat ze nog voor het graf kunnen staan om er een bloemetje op te leggen etc. Tsja, muziek, ik hou eigenlijk niet van die begravenis muziek etc.
Ik zou het liefs wat vrolijkere liedjes dan normaal willen, en na afloop wil ik absoluut geen normale cake, maar chocolade cake.
xD
)
Dan kom ik uiteindelijk terug terecht in de aarde, in het land. Mijn moeder en vriend weten dat heel goed, maar of het ook wettelijk kan, geen idee?