Ik wil graag permanent laten zetten in mijn haar!
Maar hoelang blijft dat eigenlijk zitten?
En heeft iemand foto's van haar permanent?
Liefs Elisah
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steph86 schreef:Ik wou eerdaags ook altijd een permanent in mijn haar, voor mij ging het helaas niet op, daar mij haar te zwaar en te steil is.
Ik heb hetzelfde haar als mijn moeder, en indisch haar, oftewel er is geen land mee te bezeilen.
Ik heb toen aan de kapper gevraagd of het mogelijk was, maar die raadde het mij af.
Al vind ik het bij sommigen heel leuk staan, maar het staat niet iedereen.
MissPromiss schreef:Mijn vorige kapper zei het ook altijd amar mijn kapper van nu zegt dat er in ieder haar permanent te zetten is. Je moet het er alleen strakker in zetten en in het begin zul je dan dus wel hele kleine krulletjes hebben maar dat zakt toch snel genoeg wat uit!
Annepoes schreef:permanenten is zo slecht voor je haar.. het gaat helemaal dood. Hoeleuk het ook is ik heb na 2 jaar nog steeds lelijk haar. En ik heb dr al een stuk afgeknipt
superpluisje schreef:Bij mij waren er hele plukken haar uit gevallen, dus voor mij geen permanent meer
MissPromiss schreef:Steph86 schreef:Ik wou eerdaags ook altijd een permanent in mijn haar, voor mij ging het helaas niet op, daar mij haar te zwaar en te steil is.
Ik heb hetzelfde haar als mijn moeder, en indisch haar, oftewel er is geen land mee te bezeilen.
Ik heb toen aan de kapper gevraagd of het mogelijk was, maar die raadde het mij af.
Al vind ik het bij sommigen heel leuk staan, maar het staat niet iedereen.
Mijn vorige kapper zei het ook altijd amar mijn kapper van nu zegt dat er in ieder haar permanent te zetten is. Je moet het er alleen strakker in zetten en in het begin zul je dan dus wel hele kleine krulletjes hebben maar dat zakt toch snel genoeg wat uit!
Annepoes schreef:permanenten is zo slecht voor je haar.. het gaat helemaal dood. Hoeleuk het ook is ik heb na 2 jaar nog steeds lelijk haar. En ik heb dr al een stuk afgeknipt
arankapony schreef:Je moet er maar het goede haar voor hebben. Ik heb vorig jaar ook permanent in gehad en na ongeveer 2 dagen zag je het niet meer. Mijn haar is daar te dun voor.
Elke87 schreef:Ik heb nu ook ongeveer 2 maanden permanent.. Ik voelde me eerst wel echt een schaapje, maar gelukkig is het wat uitgezakt en lijkt het nu wel alsof de krullen echt van mezelf zijn.
Mijn haar is inderdaad wel vrij droog, ik moet er altijd een heleboel conditioner indoen anders is het echt een bosje stro..
Maar al met al ben ik er nu wel heel blij mee..het is erg makkelijk en mijn haar heeft altijd volume. Ik denk dat ik het nu wel weer laat uitgroeien, maar het is zeker voor herhaling vatbaar.