Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
felicity schreef:Vriendlief gaat gelukkig mee als chaffeur en om mijn handje vast te houden.
Echt heel zenuwachtig ben ik niet. Maar wil wel graag weten hoe het allemaal werkt.
Het is te hopen dat ik daarna wel honger heb. Moet s'avonds mee uit eten.
Hilde_q schreef:felicity schreef:Vriendlief gaat gelukkig mee als chaffeur en om mijn handje vast te houden.
Echt heel zenuwachtig ben ik niet. Maar wil wel graag weten hoe het allemaal werkt.
dat zou ik niet doen eerlijk gezegtje kunt daar dan ziek van worden want de narcose blijft nog wel even in je lichaam zitten
pubelia schreef:Maar als het niet te lang duurt waarom vraag je dan niet om een ruggeprik?
felicity schreef:Vriendlief gaat gelukkig mee als chaffeur en om mijn handje vast te houden.
felicity schreef:Ik moet over twee weken naar het ziekenhuis voor een kijkoperatie. Het zit allemaal niet lekker bij mijn baarmoeder, eierstokken enz.
Nu moet ik dus ook onder narcose. Ik ben zelf nog nooit onder het mes geweest (behalve om mijn verstandskiezen eruit te laten snijden). Ik maak me dan ook gignatisch druk om die narcose. Ik mag 6 uur van te voren niks eten en ook niets drinken (ook geen water). Gelukkig ben ik om kwart voor 9 aan de buurt.
Maar ik weet dus echt niet wat ik kan verwachten. Wie kan mij daar verder mee helpen. Krijg je een zuurstofmaskertje op met slaapmiddel of word het via een infuus ingespoten en wat voel je dan?
Hoe gaat dat dan? En wat als je wakker word? Heb je dan het idee dat je goed geslapen hebt of heel anders? En heb je na die narcose heel veel honger of juist niet (omdat je 6 uur niets mag eten en drinken). Kortom wat kan ik verwachten?
Ariebombarie schreef:alsof een ruggeprik een pretje isheb er twee gehad en kan je vertellen: nooooooooit meer...!!!
narcose is gewoon lekker slapen, ultiem chillen noem ik hetben al vaak onder narcose geweest en is elke keer prima verlopen
niet bang zijn, ze houden je prima in de gaten daar