Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yellowfish schreef:Als ze paracetamol aanraden doe je er verstandig aan het daar ook bij te houden..
mhollander schreef:me zus heeft precies het zelfde gehad. Ze is gisteren net uit het gips gekomen.Had ook vreselijke pijn. kreeg ook alleen paracetamol voorgeschreven.
Patriesja schreef:Nou ik ben gisteren aan mijn teen geopereerd, deze stond scheef.
Ze hebben hem gebroken, kraakbeen tussenuit gehaald en rechtgezet met pinnetjes erin
Nou heb ik dus als advies alleen maar paracetamol gekregen, maar het doet zo'n vreselijke pijn...
Kan alleen maar met die voet omhoog zitten....
Iemand hier ervaring mee??
Patriesja schreef:mhollander schreef:me zus heeft precies het zelfde gehad. Ze is gisteren net uit het gips gekomen.Had ook vreselijke pijn. kreeg ook alleen paracetamol voorgeschreven.
Okee, ik heb dan geen gips, alleen watten+verband
Maar poeh had me niet voorbereid op zoveel pijn...
detour schreef:hey meid, misschien toch kijken of je een arts kan bellen die ook homeopaat is en die je even wat Arnica opstuurt, C30 bijvoorbeeld, je zult zien dat het wat verlicht. Bij genezend botweefsel wil Symphytum goed helpen, en Arnica is ook pijnstillend. Sterkte hoor!
mhollander schreef:ja had zij ook eerst. Maar naar de 1e controle kreeg ze gips. Mocht ze haar voet nog niet belasten. En na een week kreeg ze loopgips en mocht ze hem een beetje belasten. Ze heeft nu dus geen gips er meer om. Ze kan haar teen nog niet goed bewegen, maar dat komt omdat hij zo lang niet bewogen heeft. In totaal is ze er tot nu toe 5 weken mee zoet geweest. Ze mag nog een week niet autorijden en nog even rustig aan doen.
Patriesja schreef:Maar kan dat allemaal wel samen dan, niet dat ik straks doodziek in het ziekenhuis beland
Patriesja schreef:okeej dan, bedankt voor je reactie...
Ze hebben het plaatselijk verdoofd... erg freaky...
ik heb nu al soort van spiertrekkingen in mn teen.. vooral als ik een pijnscheut heb...
Durf niets te doen, alles wat ik doe resulteert in pijn.... heb zo'n schoen gekregen maar als ik die aandoe ga ik echt door de grond van de pijn.. daar wacht ik dus nog ff mee
Patriesja schreef:neej daar dacht ik ook aan, maar het voelt niet aan alsof het te strak is... kan mn enkelgewricht ook gewoon bewegen zeg maar (mag ook, maar durf het niet)
Mijn hele voet doet gewoon pijn...
Ja 4 tenen joh, respect voor jou