Met wekker nog pil vergeten :S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Met wekker nog pil vergeten :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 22:01

Zijn jullie ook zo vergeetachtig met het inslikken van de pil?

Slik hem al jaren. Ook 3 jaar een vriend gehad, dus moest wel.
Zet altijd een wekker anders vergeet ik hem nog als de strip onder me neus ligt.
Nu ging me wekker weer en zie ik dat ik die van gisteren niet in hen genomen Verward
Zou jij hem nu nog innemen of er 1 minder innemen deze maand?
Het is nu 24 uur geleden dat ik hem vergeten ben

Lynn_Nikita

Re: Met wekker nog pil vergeten :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:02

waarom leg je niet naast je tandenborstel, dat je elke ochtend bij wkaker worden en tanden poetst de strip ziet en inneemt

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-08 22:05

Hij lag in het begin op mijn nachtkastje en als ik ging slapen moest ik hem dan innemen. Zo groot is hij niet, maar vergat hem toch Bloos

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:06

Ik had een briefje bij m'n nachtlampje gehangen met een paar vragen o.a. heb ik de pil al ingenomen? Dat hielp wel goed want als ik het lichtje uit deed, las ik meteen het briefje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:06

Ik vergeet dat ging de laatste tijd ook steeds. Bloos Eerst nooit, want dan kon ik makkelijk zo'n taak in m'n telefoon zetten. Nu ik een andere telefoon heb gaat dat niet zo simpel en vergeet ik hem steeds.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:07

Citaat:
Ik ben één pil vergeten (meer dan twaalf uur te laat).
· De vergeten pil alsnog innemen en de strip vervolgen.
· Aanvullende maatregelen zijn niet nodig. De werking van de pil is niet verminderd.

Bron: sekswoordenboek.nl

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:09

Ik heb hem naast m'n bed liggen en dat werkt goed!

Kan je hem niet gewoon naast je kussen leggen? Dan zie je hem echt wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:09

_Charlotte schreef:

Ik niet hoor.. dan valt 'ie achter m'n bed. Clown

ursulaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:12

ik vergeet dat ding echt nooit! ik kan niet in slaap vallen zonder dat ik dat ding heb ingeslikt.. (raar maar waar Tong uitsteken)
en als je meer dan 12 uur te laat bent, zal ik als ik jou was de dokter raad plegen.. Knipoog

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:13

Juul schreef:
_Charlotte schreef:

Ik niet hoor.. dan valt 'ie achter m'n bed. Clown

Dat kan natuurlijk ook Clown
Ik heb m'n afstandsbediening en telefoon er ook liggen. Dan legde ik hem er nog wel eens bij.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:14

Als je je pil vergeten bent ligt het eraan in welke week je bent van je strip. Ben je in de 1e week dan moet je oppassen, je kan vruchtbaar zijn. Maar ben je in de 3e week kan je net zo goed meteen je stopweek inlassen of juist meteen een strip erachteraan nemen, je bent dan niet vruchtbaar omdat de werking van de pil (tegenhouden van een eitje) al eerder is gebeurd.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:15

Ik vergeet dat echt nooit! Als ik ga slapen, neem ik de pil. Dat is zo'n routine..ik snap echt niet dat je dat zo makkelijk kan vergeten...En anders bij je tandenborstel neerleggen idd..die vergeet je niet, toch? Clown

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:16

Makkelijke oplossing: overschakelen op nuvaring, daar moet je maar eens om de drie weken aan denken Knipoog
Ikzelf ben heel vergeetachtig, ook op het gebied van medicatie innemen. Ik ben dus meteen met nuvaring gestart omdat ik wist dat ik de pil toch zou gaan vergeten.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:17

Rebel_Jits schreef:
Citaat:
· Aanvullende maatregelen zijn niet nodig. De werking van de pil is niet verminderd.

Bron: sekswoordenboek.nl

dat hangt er wel vanaf in welke week dat is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:17

Storm76 schreef:
Als je je pil vergeten bent ligt het eraan in welke week je bent van je strip. Ben je in de 1e week dan moet je oppassen, je kan vruchtbaar zijn. Maar ben je in de 3e week kan je net zo goed meteen je stopweek inlassen of juist meteen een strip erachteraan nemen, je bent dan niet vruchtbaar omdat de werking van de pil (tegenhouden van een eitje) al eerder is gebeurd.

Ik vergeet hem regelmatig 4 keer achter elkaar. Nagelbijten / Gniffelen En neem ze dan alle 4 op 1 dag als ik eraan denk. Staat zo in de bijsluiter. Nagelbijten / Gniffelen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:18

Pff, ik vergeet dat pokkeding ook nóóit. Tot drie weken geleden. En dat was niet zo'n strak plan. Nagelbijten / Gniffelen

Nu stopweek, maar al de 3e dag, normaal is het altijd al raak op de 2e.. Zit helemaal in de stress en om de 5 minuten op de wc om te kijken, haha. Nee, echt niet leuk dit, wijze les voor de volgende keer: nooit meer die pokkepil vergeten. Als die volgende keer er überhaupt komt en ik niet gewoon mijn baarmoeder laat verwijderen voor de zekerheid Haha! Bloos

Ik zou zeggen: plak overal post its, extra alarm zetten, aan je ouders/vriend vragen of ze het elke dag willen vragen, enz. Tong uitsteken

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:19

Juul schreef:
Storm76 schreef:

Ik vergeet hem regelmatig 4 keer achter elkaar. Nagelbijten / Gniffelen En neem ze dan alle 4 op 1 dag als ik eraan denk. Staat zo in de bijsluiter. Nagelbijten / Gniffelen

Dat zei een vriendin van mij ook, maar dat is écht niet goed hoor! Nagelbijten / Gniffelen Daar wordt ie niet betrouwbaarder van, haha! Maar als je hem 4 dagen achter elkaar vergeet, is dat voor je lichaam toch gewoon een stopweek en ben je toch allang ongesteld voordat je ze op de 5e dag allemaal achter elkaar kan slikken?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:19

ik ben zo chaotisch dat ik m zelf nog wel eens vergeet als ik m naast mn tanden borstel leg
helemaal als ik na mn stopweek weer moet beginnen..eerste dag gaat dan goed (joepie..eindelijk weer die stomme week over)..
maar de dag daarna vergeet ik m geheid..

maar ik heb ook wel eens dat ik compleet in de stress schiet omdat ik bijv op de uni bedenk dat ik m vergeten ben te slikken..(ik slik m altijd sochtends) en dan zit ik helemaal in de stress totdat ik smiddags thuis ben, naar mn pil 'ren' en er dan achterkom dat ik m wel geslikt heb..
zucht...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:20

In welke week is dat Juul? Want als je het in de eerste week vergeet dan loop je echt kans op een zwangerschap hoor! Ik ken iemand en die begon pas na 1,5 week haar pilstrip omdat ze de eerste dagen vergat, nu is ze mama van een kindje...

EstherMe

@ Juul: dat lijkt me niet slim om hem 4 x achter elkar te vergeten. Zo werkt de pil ook niet meer goed...

Anoniem

Myukii schreef:
[naam] schreef:

Dat zei een vriendin van mij ook, maar dat is écht niet goed hoor! Nagelbijten / Gniffelen Daar wordt ie niet betrouwbaarder van, haha! Maar als je hem 4 dagen achter elkaar vergeet, is dat voor je lichaam toch gewoon een stopweek en ben je toch allang ongesteld voordat je ze op de 5e dag allemaal achter elkaar kan slikken?

Ik word pas na 5 dagen ongesteld meestal in m'n stopweek. Maar afgezien van dat, wat moet ik dan? Steeds weer een stopweek als ik dat pokkeding weer eens te vaak vergeten ben? *LOL*

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:21

Ik vergeet hem maar heeeel af en toe
Neem hem na het tandepoesten, het is zo'n routine geworden! Clown

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:22

Citaat:

Bron: sekswoordenboek.nl[/quote]

dat hangt er wel vanaf in welke week dat is![/quote]

nee is nieuw doktersadvies (ofzo)..dat het nu niet meer uitmaakt in welke week je hem vergeten bent..
ik wil het ook nog een keertje navragen bij mij huisarts aangezien echt iedereen wat anders zegt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:22

Ik heb een spiraaltje laten zetten, ge-wel-dig! Ik hoef nergens meer over na te denken de eerste 5 jaar en ik word niet eens meer ongesteld nu Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:23

Storm76 schreef:
Ik heb een spiraaltje laten zetten, ge-wel-dig! Ik hoef nergens meer over na te denken de eerste 5 jaar en ik word niet eens meer ongesteld nu Lachen

Pff dat lijkt me best relaxt. Nagelbijten / Gniffelen