Het enige ECHTE drankje/pilletje waar je nu ECHT van afvalt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mbvd_

Het enige ECHTE drankje/pilletje waar je nu ECHT van afvalt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 16:16

Hoii,

Ik zit al een tijdje met overtollige kilo's vet..

Dieeten heb ik al geprobeert maar het lukt maar niet, jah 1 kilo, maar geen 10 kilo..
Ook ben ik extra gaan sporten (doe ik nog steeds) maar maakt ook niets uit..

Verder heb ik nog een kuur geprobeert tropex light. schijnt heel goed te werken.
Maar hielp bij mij ook niet een kuur waarvan ik 10 kg zou afvallen, ben ik maar 2 kg van afgevallen..

Wie weet nou echt het drankje / pilletje waar je nu ECHT van afvalt?

Alvast bedankt, en ik ben benieuwd Lachen

lesilla

Re: Het enige ECHTE drankje/pilletje waar je nu ECHT van afvalt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 16:19

Reductil helpt (bewezen) maar dat is alleen onder toezicht dokter en bij een bmi van 30 of 33 weet niet juist

Dus vrees niet dat je daar in aanmerking bij komt, verder zijn alle middeltjes die te koop zijn pure onzin
Laatst bijgewerkt door lesilla op 01-05-08 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 16:21

Als er iets was wat echt hielp dan was er toch bijna niemand meer te zwaar!?

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 16:21

Schei uit, dat helpt echt niet (denk ik). Het gaat om een combinatie van sporten, anders eten en als dit niet helpt eventueel bij een diëtiste bezig gaan. Gezonde levensstijl is echt alles wat helpt. Als jouw stijl niet veranderd, zul je uiteindelijk weer zo veel gaan wegen als dat je nu doet, ookal helpt een shake of een pilletje je dan om nu af te vallen!

Dus, laat de pilletjes voor wat ze zijn en kijk naar hoe je nu bezig bent!

Ik wil je trouwens niet afkraken ofzo, maar ik geloof niet in de echte lange termijn werking van dit soort dingen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 16:24

Inderdaad, je moet je leefstijl veranderen, meer bewegen en je eetpatroon aanpassen.
Poeders en pillen helpen niet.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 16:25

Geen van die pilletjes en shakejes helpen.
Je moet idd lekker sporten en een gezond eetpatroon hebben.
Ik hoef gelukkig er zelf niet op te letten, maar ik geloof ook helemaal niet in in een keer drastisch af vallen.
Gewoon bewegen en gezond eten..

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 16:26

jup, ga mee met bovenstaande. Niet gaan dieeten of enge pilletjes/drankjes gaan nemen.
Gewoon heel je levensstijl omgooien, en jezelf ook weleens wat lekkers gunnen. En verder veel sporten Ja

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 16:28

ik gok ook dat je je leefstijl en eetpatroon moet verbeteren als je te dik bent en wilt afvallen...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 16:29

Obesitas heeft niet altijd met levensstijl te maken wil ik even toevoegen, het kan ook een organische oorzaak zijn Knipoog

Dus niet voor iedereen is het zo simpel als voorgesteld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:09

Gewoon lekker gaan Sonja Bakkeren een beter dieet is dr niet.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:10

katiavl schreef:
Obesitas heeft niet altijd met levensstijl te maken wil ik even toevoegen, het kan ook een organische oorzaak zijn Knipoog

Dus niet voor iedereen is het zo simpel als voorgesteld

maar ook dan is een pilletje niet de oplossing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:14

Geen een Knipoog This de grootste onzin! Gewoon lekker veel fruit eten, en lekker sporten! En van hardlopen val je ook meestal af!
Of ga lopend of met de fiets naar stal, of werk! Haal geen snoep ofzo in huis. Mag natuurlijk wel wat, maar met mate he! Knipoog En als j een ijsje voor de zomer wilt neem dan zo'n raketje.. Want hoe verlijdelijk o'n Magnum ook is, je habt dan al de helft van de colorieen op die je mag hebben Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:16

Ga naar een goede dietiste, niet zomaar gaan sonja bakkeren ofzo.

Laat je goed in de gaten houden, afvallen moet gezond gaan, je moet je levenswijze veranderen.
Je kan niet zeggen och ik dieet een paar weken en dan ben ik weer op gewicht. Nee je zult drastisch je levenswijze moeten veranderen om blijvend gewicht kwijt te raken.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:18

heel veel pillen werken.. en waarom: Omdat je bij iedere pil 1 of 2 grote bekers water moet drinken. Je komt dus alleen aan de water en je betaalt voor de pillen.

Ik krijg elke keer reclame binnen van een nieuw afslank product die verzonnen is en als ik dat lees, moet ik altijd heel hard lachen. Mensen verzinnen echt alles om geld te verdienen.

Let gewoon goed op je eten en beweeg genoeg.
(Ik weet hoe het moet, ik kan het alleen niet volhouden)

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:21

Veel water drinken, paar keer per dag goed eten en zo weinig mogelijk tussendoortjes en gewoon lekker veel bewegen. Veeeel beter dan al die troep in die drankjes en pillen lijkt mij. En van sporten voel je je meestal ook nog een stuk beter!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:24

Bij van die wonderpilletjes waarvan je zoveel kilo's afvalt denk ik alleen maar
1) En hoe gezond kan dat wel niet zijn?
2) En wat er gebeurt als je stopt met pilletjes slikken?

Als je echt een gewichtsprobleem hebt zou ik gewoon eens naar de dietist stappen.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:40

Ik heb werkelijk waar alleen maar negatieve dingen gehoord over pillen/shakes en dergelijke. Oa. dus dat je nog meer aankomt als je bent gestopt met de shakes. Afvallen is een kwestie van bewegen & je voedingspatroon aanpassen maar dan wel in de zin van dat jij dat voor de rest van je leven kunt volhouden.

Ik zou als ik jou was is naar een Dietist stappen; naast dat het een stok achter de deur is heeft die er ook een stuk meer verstand van.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 17:43

Er bestaan geen wonderpilletjes om gezond mee af te vallen. Stackers en andere troep kunnen op korte termijn wel even voor resultaat zorgen, maar zodra je daarmee stopt, vliegen de kilo's er gewoon weer aan.
Bovendien hebben die pillen die je stofwisseling opjagen vaak ook allerlei bijwerkingen...

De enige manier om gezond en blijvend gewicht te verliezen is verandering van je eetpatroon, leefwijze en veel bewegen.
Als het je alleen niet lukt, zou ik via de huisarts eens een dietiste raadplegen.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 15:44

Dat bestaat niet anders zou er niemand meer dik zijn en mocht het bestaan zit er vast een heleboel chemische troep in Knipoog

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 15:50

Drankjes en pilletjes om mee af te vallen werken niet, hoe je het ook wendt of keert. In ieder geval niet op een gezonde manier en daardoor ook in 99% van de gevallen niet blijvend. Het enige dat werkt om af te vallen is structureel gematigd en gezond eten, (bijna) nooit 'zondigen' en meer gaan sporten en dat ook volhouden. Als je wilt afvallen zou je naar een dietist kunnen gaan.
Maar ga niet op zoek naar wondermiddeltjes want als die zouden bestaan was iedereen superslank Clown

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 19:35

Ik ben het helemaal met de reacties hierboven eens, die wondermiddeltjes helpen gewoon niet. Of even, maar het gaat echt om het veranderen van je eet en leefpatroon.

Mijn moeder had altijd wat overgewicht, en heeft ook vanalles geprobeert, gelukkig was ze nuchter genoeg om niet heel veel geld aan wonderpillen en drankjes uit te geven, maar ze heeft wel een tijdje herbalife geprobeert (oplichters, in mijn ogen) en heeft een tijdje op shakes en repen geleeft (werkte ook vrijwel niet). Uiteindelijk is ze naar een dieetiste gegaan, en die heeft haar geholpen om haar eetpatroon te veranderen. Mijn moeder heeft zware reuma en kan niet sporten, ze beweegt wel bij het huishouden doen enzo, maar dat is eigelijk de gewone normale dagelijkse beweging. Ze is door het veranderen van haar eetpatroon nu al 16 kilo afgevallen, en ze zit nu op een gezond gewicht. Dat afvallen gaat langzaam, en dat is ook prima, ze heeft geen overtollig vel enzo wat je wel eens bij de snelle afvallers ziet. Ik ben hartstikke trots op haar dat ze dit heeft doorgezet! En ik denk ook dat dit de oplossing is voor andere mensen die af willen vallen.

missfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 19:41

Veel sporten wil niet altijd zeggen dat je afvalt of iig kilo's lichter wordt spier massa weegt zwaarder als vet. Een tante van mij ging sporten afvallen deed ze niet, ze ging er wel beter uit zien. sporten wil dus niet altijd zeggen afvallen.
En inderdaat die middeltjes van herbalife enzo is meer geldklopperij dan dat het echt werkelijk werkt.
fruit eten is goed, maar eet niet te veel bananen dat is een kolhydraten bom en wordt je alleen maar dik van!
Iig heel veel sterkte met het zoeken naar iets wat werkt.

Edit: Iets toe gevoegd

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 19:49

Ik wil even een opmerking geven over sporten en afvallen, die ik van mijn tante weet.

Denk niet dat je door extra hard te sporten veel afvalt!
Je kan jezelf zo hard inspannen dat het zweet in rivieren van je afstroomt en toch nauwelijks afvallen.
Dit komt omdat je pas echt vet verbrand als je met een goede hartslag enzo sport. Ik weet niet meer hoe hoog (zal ook van lengt-gewicht-leeftijd) afhangen, maar enkel als je zo sport dat je niet te weinig, maar ook geen overdreven inspanning doet, verbrand je echt calorieën. Hoe hard je hiervoor moet sporten moet je maar aan een expert vragen Lachen .

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 19:52

je moet echt je levenstijl veranderen,
er is idd reductil en xenical, maar dat zijn hulpmiddelen en moet je zeker wat voor doen. Deze krijg je ook pas als je een zeer hoog bmi hebt.
Ik heb sinds kort een maagband en ook dat is geen wondermiddel.
Ik moet me gehele patroon van eten etc aanpassen alleen wordt je behoorlijk gestraft als je dat niet doet( dmv overgeven etc)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 20:53

Herbalife werkt wel, maar zodra je er mee stopt en weer normaal gaat eten (en dus weer in je oude patroon terugvalt) kom je ook weer aan.