Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Ik heb donkerbruin haar, had er toen heleboel blond in laten doen, en roze. Ook gelijk een ander kapsel laten knippen, was in totaal 140 euro en heb daar ook letterlijk 6 uur in de stoel gezeten.
brendalevita schreef:Het beste kun je even bellen en vragen,ik ben voor 4 kleuren altijd 60 euro kwijt inclusief knippen,en zit er zeker 3 uren.
Kir_Ples schreef:Anthea schreef:Ik heb donkerbruin haar, had er toen heleboel blond in laten doen, en roze. Ook gelijk een ander kapsel laten knippen, was in totaal 140 euro en heb daar ook letterlijk 6 uur in de stoel gezeten.
6 uur???
Vreselijk!
Arme jij.
Kir_Ples schreef:brendalevita schreef:Het beste kun je even bellen en vragen,ik ben voor 4 kleuren altijd 60 euro kwijt inclusief knippen,en zit er zeker 3 uren.
En dan heb je highlights over je hele hoofd?
Up_to_Date schreef:Ik heb ook een thuiskapster.
Da's stukken goedkoper!
Knippen €8 en verven €20.
Kun je geen thuiskapster zoeken??
Dan ben je goedkoper uit als bij een kapperszaak..
Up_to_Date schreef:Als je geknipt bent en dan de haren op de grond liggen?
Ff met de stofzuiger erover heen en klaar is kees.
MissyPalonie schreef:hoi hoi,
welke kleur is je haar nu zelf?
ik kan dit nergens terug vinden dus kan je nu nog niet een duidelijke verklaring geven waarom je highlights niet mooi zijn geworden.
edit: ben kapster
ok heb even in je profiel gespiekt![]()
je hebt zelf al blond haar zie ik.
als je het verfpakje goed gebruikt heb zou er niks raars moeten gebeuren.
hoe zijn de plukjes geworden qua kleur?
het kan idd zijn dat als je plukjes gaat zetten of laat zetten dat je soms heel lang kan zitten.
bij de ene persoon gaat het heel snel blonde plukjes en de ander moet lang zitten.