Ik zit met een klein probleempje. Ik ben een meisje van 14, word over 3 maanden 15. Ik ben rond de 1m54 en weeg een goede 36kg. Het is zo dat ik afval zonder reden. Ik eet echt genoeg. Hieronder even een opsomming..
ONTBIJT = verschillend (laatste week steeds pannekoeken met stroop)
LUNCH = 2 worstenbroodjes (nu ongeveer 2 weken, daarvoor altijd verschillend)
AVONDETEN = meestal aardappelen, maar ook andere dingen (ik eet er soms wel groenten bij maar zeker niet altijd)
Ik eet geen fruit, maar wel zo yoghurts met fruitsmaak.. en fruit extract erin

Ik voel me echt ontzettend raar. Ik wil echt graag is een beetje bijkomen. Al is het 100 gram.. maar dit kan gewoon niet langer. Elke week gaat er wel weer 200gram af. Soms heb ik het geluk dat er is een paar honderd gram bijkomt, maar dat is dus meestal niet zo. 5 weken geleden woog ik nog 38,2kg.. nu nog maar 36,65.. dus dat is heel wat minder. Ik wil dit echt niet! En ik snap er ook niets van. Mijn vriendinnen vinden het verschrikkelijk, als we in de kleedkamer staan voor de les turnen, en ze zien mijn ribben kijken ze meteen weg en is het direct van "OOOOOOOOOH" Dat is echt niet leuk meer. Ze steunen me allemaal enorm, maar niemand kan me echt helpen. Ik heb al vanalles gedaan om bij te komen, maar niets helpt. Weet iemand iets om bijtekomen? Of misschien iemand die hetzelfde heeft/gehad heeft ?
Xx.
PS..: Sorry voor de lange uitleg! Weet ook niet of het hier goed staat.