Ja dat kan prima hoor (tenminste bij mij geen probleem) maar ik kon er zelfs met ogen open onder water mee zwemmen, Het ligt er wel aan hoe perfect de lenzen op je ogen zitten, maar als je gewoon beetje voorzichtig doet GEEN PROBLEEM:D veel plezier!
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Als het zachte lenzen zijn kun je er gewoon mee zwemmen Onder water kun je gewoon je ogen openhouden:P Doei ik ook altijd je kunt zachte lenzen namelijk niet kwijt raken onder water. Alleen als je Harde lenzen hebt kun je er niet mee zwemmen. Doei
Ik zwem ook gewoon met lenzen, maar ik duik niet echt. Ik heb maandlenzen (zachte) en ik zwem altijd met een oud setje lenzen, want ze worden bij mij wel erg droog na het zwemmen. Verder heb ik er geen last mee.
Je mag het van de opticien (volgens de mijne) maar ik mag het niet doen van m'n ouders, doe gewoon even je lenzen uit en laat je begeleiden door vriend(in), Huhh waar ben ik :p (zo gaat het bij mij)
Idd maar als je er eentje kwijt bent (lenzen) had 1 keer geprobeerd om te zwemmen met lenzen, ga het water in en zie maar met 1 oog? dacht direct: lenzen kwijt, maar ze draaide gewoon even weg maar iedereen ging duiken zus de hele tijd aan de kant gzeten