Ongeveer anderhalf jaar geleden voelde ik een bobbeltje in mijn borst. Daar ben ik mee naar de HA gegaan en die vertelde mij dat het een ontstoken melkkliertje was. Maar daar had ik toen al mijn twijfels over omdat het geen pijn deed en ik het bobbeltje kon verplaatsen zegmaar.
Toen ben ik later toch weer terug gegaan, en toen had ik een Arts in opleiding. Deze AIO kon mij na een aantal onderzoeken vertellen dat het voor 99% om een goedaardige cyste ging.
En toen voelde ik mezelf al een stuk beter, maar ik kreeg wel het advies om het in de gaten te houden of het zou groeien en pijnlijk zou worden.
Nu was ik een aantal weken geleden met mijn vader aan het stoeien

Nou werd de pijn wel minder, maar als ik de bobbel aanraak is het gevoelig en zo nu en dan heb ik ook steken in mijn borst. En nee dit zijn geen groeipijnen!

Nou moet ik weer terug naar de dokter, maar ben eerlijk gezegd bang dat hij straks iets gaat zeggen wat ik absoluut niet wil horen...
Dus vraag ik bij deze een beetje advies en steun..

Even voor de info, ik ben 20 jaar. En dat is jong om iets serieus te hebben, maar ik zal niet de eerste wezen.