Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meija schreef:En heel simpel een masker met Olijf olie... !
@MissyPalonie: super dat jij ook er ook op let dat producten niet op dieren getest zijn!
C_hristel schreef:Verslagje:
De kapster ging dus weer lichte highligts erin zetten en zorgen dat me haar wat minder grouw leek.. Nou dat is ook aardig gelukt, maar de highligts werden gedaan met 3% (normaal toch met veel meer?). Maar uit eindelijk was me haar dus blond, en die bruine plekken waar nu highlights overheen gegaan waren, leken oranje. Naja niet echt oranje, maar ook geen mooie kleur. Dus de kapster zei, zo lang mogelijk deze kleur proberen te houden en dan kan je komen voor het te verven. Maarja ik vond het nog steeds lelijk... dus ik naar de winkel om een spoeling en die erin gezet. Express eentje voor dood haar en ik heb deze er ook niet te lang in laten zitten. En het is geluk!!! Het is nu middenblond, dus nog niet licht blond maar dat komt wel. Kan nu iig weer over straat. Bij cosmo heb ik nog wel een proefmonstertje meegekregen van een middeltje waar een soort zijde inzat? Weet iem hoe dat heet? het was iig super duur, 58 euro voor een grote fles. Maar het is echt wonder spul