Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiNdA1986 schreef:Ik gebruik het ook altijd, als ik lang in de zon ben, smeer ik er gewoon zonnebrandcreme overheen. Dat werkt ook goed, alleen ga je er soms wel van glanzen.
Janine1990 schreef:Halloo!
Ik ben even heel erg nieuwsgierig naar de mensen onder ons die foundation gebruiken!
Gebruiken jullie in de zomer ook foundation? En zien jullie dit ook als een probleem met bruin worden?
Ik ben zelf fanatiek foundation-gebruiker in de winter, om de vlekken op mijn huid te egaliseren. Er zit geen dikke laag plamuur op, maar een gewoon een egaliserend laagje, je ziet ook de vlekker hier en daar wel.
Nu het weer mooi weer wordt, en mijn plekken weer dicht zijn, ben ik weer foundation-loos, de littekens moeten weg en ik wil weer bruin worden. Alleen met uitgaan draag ik nog wat foundation.
Ik draag nu overdag gewoon babycrème en dagcrème over elkaar, om mijn huid soepel te houden, en tot mijn grote verbazig werkt dit ook nog supergod om bultjes te voorkomen!
Misschien een beetje een onzinnig topic, ben gewoon nieuwsgierig.
Janine
xkusssx schreef:beetje offtopic maar misschien zou je eens aloe vera kunnen proberen.. mijn moeder gebruikt dit op het gezicht
voor haar littekens en putjes en pigmentvlekjes en het helpt ontzettend goed!!! huid is een stuk rustiger geworden
en alles lijkt veel minder te worden. ik zou eens vragen waar ze die specifike pot haalt.