Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en kan ik mijn duim uit de kom halen en weer terug zetten.
Sodeletuut schreef:Wat moet ik me daar dan precies bij voorstellenik kan mijn hand een heel rondje laten draaien en ik kan met mijn vingers/ellebogen/tenen knakken
?
Ukkiee schreef:Ik kan mijn beide ellebogen verder strekken dan 180 graden (overstrekken dus) en kan mijn voeten helemaal plat op de grond zetten.
EDIT: Dat overstrekken is trouwens voor mij gewoon strekken. Als ik mijn arm 'recht' houdt, voelt 'ie voor mij niet gestrekt aan. Mijn spieren zijn langer, ofzo.
Anna14 schreef:Ik kan mijn navel van links naar rechts laten bewegen,
dat heb ik nog nooit gezien
filmpje
? danielle1981 schreef:Verder kan ik ook met mn heup knakken, dat t net lijkt of ie er uitschiet.
Zalkijken of het morgen kan
P_Tries schreef:Ik kan, mijn kaak laten knakken, mijn grote teen laten knakken, mijn heup laten schieten. en het bovenste topje van mijn wijsvinger en middelvinger buigen zonder dat de rest buigt..
loveyoutoo schreef:Haha, ja dat kan ik ookJa, kan ik ook!
Ik kan mijn oren ook bewegen.
Ik kan mijn neusgaten 2x zo groot laten worden door mijn neusvleugels te bewegen.
danielle1981 schreef:Ik kan mijn neusgaten 2x zo groot laten worden door mijn neusvleugels te bewegen.
En ik kan ook een soort van mn heup laten knakken je hoort dat ook echt knak, haha!