Ik zit met een probleempje en hoop dat julie me enkele tips kunnen geven.
Het zit namelijk zo,
mijn vriendin wil niet eten.
Geen idee waarom ze het doet, het is nou niet dat ze te dik is ,
ze is ongeveer 1.55m en weegt 39 kilo, ze is zelfs nooit dik geweest.
Ze gaat vrij ver naar school. Ze moet de trein nemen en in het station is er een Panos, 's morgends eet ze sowiso niet omdat ze dan misselijk wordt, 's middags zegt ze dat ze iets op school zou eten (wat ik niet geloof) en als ze savonds thuis komt zegt ze dat ze geen honger heeft omdat ze al iets bij de Panos heeft gehaald.
Meestal geloof ik haar toch niet en probeer ik om ze 's avonds dan toch maar iets te ete te geven.
Als ze begint met eten, schrokt ze ineens zoveel naarbinnen dat ze het moet uitbraken in het toillette.
Eerst dacht ik dat het een opvlieger van haar was en dat het wel vanzelf zou overgaan, maar het duurt nu al zo lang.
Ik & haar zus hebben ook al geprobeert om haar een paard op contract te geven, Dat zij dus een paard krijgt en mee doet wat ze wilt, als ze op een bepaald gewicht zit en als ze eronder zit dat het paard afgenomen wordt.
Dat heeft ze even volgehouden, maar dan is ze weer hervallen want ze had een paard op de kop kunnen tikken van een vriendin, en dat konde we dus niet van haar afnemen...
Ik maak me echt serieus veel zorgen om haar en daarom vraag ik julie of julie nog enkele tips kunnen geven die misschien kunnen werken.
Alvast bedankt
Bovendien vergoed de verzekering dat. 
Hoe kan jij via het internet beoordelen dat wij niks over die ziekte weten? Ik weet er toevallig genoeg van, en afgaande op mijn kennis mag ik (mijn mede bokkers trouwens óók) gewoon een diagnose stellen en oplossingen voorstellen aan de hand van ide kennis. Dus lees eerst goed, denk dan na en reageer dan pas voor je mensen hier gaat beoordelen op hun weten of niet weten.