Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oOoKellyoOo schreef:Pff zeur niet ik heb over men hele buik rug en benen striemen die niet meer weg gaan. (van de zwangerschap) En daarbij heb ik nog eens 3 mega littekens in mn gezicht.
Wellicht kun jij er iets aan laten doen, maar of het je waard is? Vaak kan het alleen maar nog lelijker van worden
suusiejj schreef:ik vind niet dat je zeurt echt niet..
Ik had ook een litteken , maar een vriendin van me, dr pa heeft ook veel littekens, en met een 1 of ander homopatisch zalfje van hem is het bij mij in 1x weggetrokken terwijl je normaal gesproken dat zalfje 3 weken moet gebruiken... misschien is het wat?
_Charlotte schreef:suusiejj schreef:ik vind niet dat je zeurt echt niet..
Ik had ook een litteken , maar een vriendin van me, dr pa heeft ook veel littekens, en met een 1 of ander homopatisch zalfje van hem is het bij mij in 1x weggetrokken terwijl je normaal gesproken dat zalfje 3 weken moet gebruiken... misschien is het wat?
Vraag me af of dat echt helpt bij zo'n "worm"
Heb er weleens wat voor gehad van de dokter, maar heeft niks geholpen.
suusiejj schreef:Zal ik eens vragen hoe het goedje heet?
Siegje schreef:Oei, ik was erbij toen het gebeurde. Was een naar ongeluk... Heb Pieter toen nog gebeld. (er werd door mede stalgenootjes beweerd dat je je aanstelde...)
Ik denk dat het niet goed weg te halen is, zo'n litteken. De kans is denk ik groot dat het er niet mooier op wordt.