Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ProudJustify schreef:O, dat is helemaal waardeloos zeg, als je een eigen winkel hebt en
je niet uit de weg kunt![]()
Maar de hele dag staan is het dus ook niet blijkbaar![]()
Ik hoop dat we er snel vanaf komen in ieder geval.
Sterkte gewenst!
esther82 schreef:OPstaan was inderdaad echt een drama. Ik ben meerdere malen huilend mijn bed uitgerold en naar de bank gekropen. Alles bij elkaar heb ik toch anderhalve week liggend op de bank doorgebracht.
CarinaR schreef:ik heb bij mijn opleiding kraamverzorgende een scriptie gemaakt over bekkeninstabiliteit en dus over t SI gewricht.
Opstaan= start pijn.
Loop je trap... ga achteruit de trap af, trap op tree voor tree...
google maar is, goed zoeken vind je veel tips die de boel beetje verlichten!
LiSSy schreef:ik heb van mijn 16e tot mijn 20ste ernstige rugklachten gehad (nog wel, maar het is nu wel wat afgezwakt). het begon met overbelaste spieren en eindigde met een blokkade in het linker SI gewricht. ik heb er zo lang mee gelopen omdat mijn dokter het niet nodig vond om er wat aan te doen.
uiteindelijk zelfs door mijn benen gezakt vanwege uitstralende pijn naar mijn benen. toen vond hij het eindelijk ernstig genoeg om me door te sturen naar de fysio.
mijn fysio heeft mijn dokter voor gek verklaard en heeft hem ook opgebeld om te zeggen dat dit echt niet normaal was.
ik ben een halfjaar in behandeling geweest, doe mijn oefeningen nu (2 jaar later) nog steeds 2 keer per week. draag steunzolen en dan moet ik nog erg goed oppassen dat ik mijn rug niet verkeerd of te veel belast.
dankzij mijn oude dokter ben ik nu waarschijnlijk mijn leven lang rugpatiënt...
dus laat je absoluut goed nakijken en ga naar de fysio! loop er ajb niet te lang mee rond