Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik kon alles behalve het bukken ging de eerste paar uur wat moeilijk. Ma heb idd gehoord dat pleister niet goed was om der op te pakke! 
Succes
Verder even voorzichtig zijn met bukken,
kan hij uitscheuren als je niet voorzichtig doet met bukken of afstijgen? of doet het gewoon veel pijn? o0Michelle0o schreef:oke thanx, zal ik doenkan hij uitscheuren als je niet voorzichtig doet met bukken of afstijgen? of doet het gewoon veel pijn?

Succes 

Frisianhorsy schreef:De eerste dag zal wel even gevoelig zijn, maar de 2e dag zat ik iig al weer prinsheerlijk op het paard.
en idd even een lage rijbroek aan doen, of je broek even omvouwen van boven.
en dat stoeien met je vriend, dat kun je best doen hoor, maar je moet gewoon voorzichtig wezen, dat je niet blijft haken ofzo.
ik ben nu nog steeds gevoelig, het is inmiddels 7 maanden geleden dat ik 1 heb laten zetten, en het is nog steeds niet genezen, mijn huid ertussen is ook helemaal kapot en komt spul uit, dus ik denk dat ik toch even bij de dokter op visite ga..
wat voor piercing heb je er in? ik heb hetzelfde probleem gehad, ik heb 10 maand met chirugisch staal gelopen, toen ff na een andere piercer gevraagd van hoe en wat omdat de piercer waar ik me navelpiercing heb laten zetten weg was. toen heeft hij gevraagd wat voor piercing het was ,en toen heeft hij er bij mij een ingezet van titanium, en ja hoor binnen een week was ik van het probleem af
dus mschien heeft et daar mee te maken? maar weet niet of er nog wordt gepierct met chirugisch staal
Frisianhorsy schreef:De eerste dag zal wel even gevoelig zijn, maar de 2e dag zat ik iig al weer prinsheerlijk op het paard.
en idd even een lage rijbroek aan doen, of je broek even omvouwen van boven.
en dat stoeien met je vriend, dat kun je best doen hoor, maar je moet gewoon voorzichtig wezen, dat je niet blijft haken ofzo.
ik ben nu nog steeds gevoelig, het is inmiddels 7 maanden geleden dat ik 1 heb laten zetten, en het is nog steeds niet genezen, mijn huid ertussen is ook helemaal kapot en komt spul uit, dus ik denk dat ik toch even bij de dokter op visite ga..
.. Klinkt niet zo best. Ik hem em in Augustus laten zetten en de mijne is allang genezen en heb nergens last van.
Ook niet met de rijbroek, heb zelfs een die best hoog zit. Wel heb ik 't met gewone broeken, en vooral oppassen dat ie niet achter je riem blijft haken. dat doet pas zeer