Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben niet zo'n beller, want daar heb ik bijna nooit tijd voor. Mn meeste naaste vriendinnetjes zijn ook geen echte bellers...behalve dan weer mn schoonzusje en wij bellen dan ook wel weer bijna dagelijks een uur...maar omdat we een belrelatie hebben whahahaha, allebei drukdrukdruk en op dezelfde tijden van en naar werk, dus bellen we in de auto
en we werken samen, hoe bestaat het!
) en mn ouders...en dan stopt het wel. Zegt niet dat ik niet geinteresseerd ben, maar ivm de drukte is hyves een werelduitvinding wat mij betreft
Rock schreef:Kortom, ik denk altijd dat een ander belangrijker is voor mij, dan dat ik voor diegene ben.
Wat is je hyves??

Naarmate ik ouder wordt merk ik dat het goed gaat zoals het nu gaat. Ik heb weinig vrienden/vriendinnen die ik regelamtig zie/spreek, of waar ik 'echt de diepte' mee inga. Maar het is goed zo. Ik doe het al ruim 30 jaar zo en het wordt steeds meer wie ik ben.
*) Saskia schreef:Nu ik het zeg... Ik ga nú mijn 'oude' vriendin even bellen. Meestal mailen we, maar ik ga het gewoon weer eens proberen (*zegt ze stoer, maar durft het nummer eigenlijk niet op te zoeken*)