Korte inleiding:
Dinsdag ben ik op halfjaarlijkse controle geweest bij de tandarts, die zei dat ik een vrij plekje moest zoeken in mijn agenda om binnenkort mijn verstandskies te laten trekken. Een plekje waar je een dag of 2/3 dan even niets belangrijks voor school hoeft te doen oid. Nu heb ik dat pas over een paar weken (tentamens ahead, whoehoe) maar ik kan sinds vandaag echt de pijn niet meer verdragen. Tandarts had al gewaarschuwd dat hij zeer zou gaan doen, maar moest het maar met pijstillers zien uit te zingen. Nu zat ik dus al op de maximum dosis ibuprofen en nog voel ik het dan best wel! Daarom maar meteen vandaag de tandarts weer gebeld, en morgenochtend 8 uur heb ik een afspraak, gok dat ze dan dus gelijk die kies trekken. De pasen kom ik met die kies echt niet door...
Komtie:
Dit is dus de allereerste keer dat ik uberhaupt een kies laat trekken, ben best een beetje nerveus maar met verdoving enzo zal het best goedkomen. Maar goed je praat er wel over en nu gaf iemand mij de tip om thuis, voordat je gaat al even een pijnstiller in te nemen. Nu is mijn vraag: wat kun je van te voren innemen zonder nadelige gevolgen? Heb wel eens gehoord dat sommige pijnstillers ook bloedverdunnend werken, is dit dusdanig dat het een probleem kan opleveren? Weet ook niet welke pijnstillers dat zijn hoor...
Ik heb van die Advil Liquid Caps 400 gekocht, en ze werkten vandaag als een trein dus zou ze graag morgen van te voren al nemen...
Vraag twee:
Denken jullie dat ik morgen in staat ben om 's avonds gewoon naar een concert in Amsterdam te gaan? Hoor veel wilde verhalen maar ook verhalen van mensen met nauwelijks last.... nu wil ik echt heeeeeeel erg graag gaan, kijk echt al jaren er naar uit deze band eens te zien en nu heb ik kaartjes... Kiespijn komt gewoon erg slecht uit. Ik roep nu steeds om het hardst dat ik koste wat het kost morgenavond in de HMH sta, maar mijn mams kijkt me al zo aan, en mams heeft vaak gelijk.....
Kom maar op met jullie advies, en laat gruwelverhalen asjeblieft achterwege