Gister heb ik met enorme verbazing zitten kijken naar de uitzending van Jensen!

Een meisje van 150 kilo, 1.59 en 22 jaar. Met haar vriend die enorm kickt op dikke meiden waarbij het in de uitzending vooral ging om het zogenaamde fenomeen feeden.
Haar vriend vind haar op zijn mooist als ze er nog wat kilo's bijkrijgt

Ik kon er bijna wel om janken!

Waarom? Ik ben 23 ( over 2 weken 24 ) , 1.65 en weeg momenteel 100 kilo.
Ik woog in November 2007 111 ( nog lang geen 150 kilo maar geloof me maar dat het een hoop impact maakt, besef ik me nu ook pas achteraf ) en toen is ook drastisch het knopje omgegaan! Thank god!
Ik sport nu dagelijks, eet gezond en pluk er onwijs de vruchten van. Zit momenteel al een maatje kleiner en ik verheug me er nu al op als ik weer op een normaal gewicht zit!
Het meisje zei dat ze gelukkig was, kon doen en laten wat ze wilde maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet veel van. Ik wist maar al te goed dat ik met dit gewicht niet kan paardrijden, niet kan skeeleren en totaal geen conditie meer had. Ik durf(de) me niet meer te vertonen in een zwembad en vond kleren winkelen verschrikkelijk!
Dit is gelukkig al verbeterd bij mij ( conditie ) en ik kan dan ook niet wachten tot ik 85 weeg en ik weer op een paardenrug kan klimmen ( na 3 a 4 jaar )
Ook heb ik gelukkig veel steun van mijn partner die er zelf ook de vruchten van plukt en zijn buik aan het kwijtraken is

Haar vriend kickt hier op ( feeden ) en daarom mag ze nog wel wat dikker worden. Hij denkt wel aan haar gezondheid vertelde hij (

Zolang ze nog maar kan poetsen en boodschappen kan doen vind hij het best

Ook vertelde ze dat ze graag kinderen wilde en meent dan ook dat ze gewoon zwanger kan worden.
Onbegrijpelijk en onverantwoord lijkt me dat,...
Oh wat zou ik die meid graag wakker willen schudden

Ik weet namelijk maar al te goed wat het overgewicht met mijn lichaam deed/doet.
Ik ben ook op mijn snuffert gegaan ( in mijn ogen al te laat ) maar gelukkig zijn mijn ogen geopend medio december 2007. Ik hoop dat ze de hulp aanneemt die haar geboden is!
En dat ze nog wat kan maken van haar leven!
Even voor de duidelijkheid. Ik heb enorm getwijfeld of ik dit wel zou plaatsen. Maar ik wil mensen eens laten zien wat voor impact dit kan hebben op iemands leven en ik hoop dat we er dan ook respectvol over kunnen discusieëren

Ennuh ik ben geen feedergeval