Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pel schreef:Dat is in Amerika bewezen, maar goed, de cijfers waren neit keihard.
LimaGentle schreef:als je je daar druk over moet maken dan kan je je overal wel druk om maken..
straling van je mobiel, je tv, je magntron
je kan je alleen al ziek maken door er aan te denken..
Leoni_ schreef:Laten die bedrijven eens samenwerken zodat ze 10 zendmasten hoeven te plaatsen in plaats van 3.
Chivance schreef:Wij wonen in België en onze dochter heeft in school een folder meegekregen die werd geschreven door een aantal Belgische kinderartsen die zich verenigd hebben. Zij raden aan kinderen onder de 16 jaar geen gsm te laten gebruiken.
Verder kan je via deze website veel info vinden:
http://www.milieuziektes.nl en via de link op deze pagina vind je nog meer info.
Ik heb zoiets van zolang het niet bewezen is dat het niet schadelijk is, hanteert men best het voorzorgsprincipe!
Citaat:Ja, dan blijf je bezig. Want de schadelijkheid van een opblaaskrokodil op je slaapkamer is ook niet bewezenMoet je dan van alles gaan bewijzen dat het niet schadelijk is
Chivance schreef:Citaat:Ja, dan blijf je bezig. Want de schadelijkheid van een opblaaskrokodil op je slaapkamer is ook niet bewezenMoet je dan van alles gaan bewijzen dat het niet schadelijk is
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Men heeft al aangetoond dat mensen die slapen met hun gsm naast hun bed veel slechter slapen, ... . Dus is het dan zo moeilijk om te zeggen ik neem mijn gsm niet mee naar bed of ik draag hem niet de ganse dag in mijn broekzak of ik ga niet naast een mast wonen?