wazig zien ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

wazig zien ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:13

hoi,

sinds gister ochtend. zie ik af en toe erg wazig. en sochtens als ik wakker word zitten mijn wimpers beetje aan elkaar geplakt. met van dat spul dat je sochtens soms een beetje in je oog heb zitten. ook doen ze erg veel pijn. en komt er de heledag van dat slaap spul uit mijn ogen. verder zijn mijn ogen een beetje rood en niet erg ver open. ik zie dr nogal stoned uit om het zo maar ff te noemen.

wie o wie kan me helpen

gr nina

Robin

Re: wazig zien ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:25

O dit heb ik ook gehad, heel erg Nagelbijten / Gniffelen
Volgens de arts waren ze toen niet onstoken, moest m'n ogen schoonmaken ofzo.. Ik denk dat je gewoon even naar de huisarts moet gaan..
Ik ga binnekort ook weer terug omdat m'n ogen nog steeds dichtzitten 's morgens en ik vooral in de avond erg wazig zie..

Maar ik zou dus even naar de huisarts gaan, misschien heb je ontstoken ogen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:27

had ik ook al aangedacht. als het morgen nog zo erg ga ik dnek ff langs

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:31

Ontstoken ogen ja... Kan door vanalles komen. Een bacterie in de lucht, of restjes make-up.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 14:31

krijg je bijtoeval ook nog lichte hoofdpijn wat grotendeel van de dag blijft hangen? nadat het wazigheid voorbij is?

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 14:32

Schoonmaken met afgekoeld gekookt water. Dat is wat je nu moet doen tot je naar de dokter gaat.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 14:34

Ik heb precies hetzelfde sinds woensdag!
Ik kijk het weekend nog even aan en anders ga ik even langs de arts!
Ik heb er niet echt pijn van, maar het is wel vervelend!

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 14:35

als je het schoon wil maken: water koken, en met het (afgekoelde) water deppen.
Verder: naar de dokter, oogdruppels halen (meen dat mijn neefje dat kreeg toen hij iets had wat precies aan jouw omschrijvingen voldoet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 21:12

hoi, vandaag toch maar ff langs de dokter gegaan en heb idd oogsruppels gekregen

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 21:14

laat je dan eens testen op hooikoorts.

omdat het nu weer wat warmer word hebben veel mensen er al vroeg last van dit jaar

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 21:16

En wat zei de dokter erover?
wat voor druppels heb je gehad Knipoog ?

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 21:16

Ik heb dat ook wel vaker gehad.. Gewoon ontstoken dus zou even naar de huisarts gaan, met zalfje zo weer weg!

(oeps.. zag erna pas dat je druppels had gekregen maar volgens mij hadden meer mensen na mij dat nog niet gelezen Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 21:19

zij dat het een oogonsteking was. en heb druppels gekregen die ik 4 X perdag 3 dagen lang in me oog moet druppelen Tong uitsteken wat precies weet ik neit

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 11:26

Beterschap, nu je weet wat het is! Ach gut

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 11:30

kensha schreef:
krijg je bijtoeval ook nog lichte hoofdpijn wat grotendeel van de dag blijft hangen? nadat het wazigheid voorbij is?

Ik had dit dus gister. Wou iets lezen, maar kon dat niet goed, leken stukken te missen. Daarna hele dag behoorlijke koppijn (ondanks slikken van pijnstillers). Gelukkig voel ik me vandaag beter.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 11:44

Evelijn schreef:
kensha schreef:

Ik had dit dus gister. Wou iets lezen, maar kon dat niet goed, leken stukken te missen. Daarna hele dag behoorlijke koppijn (ondanks slikken van pijnstillers). Gelukkig voel ik me vandaag beter.

je moet het wel even bijhouden hoeveel je dit krijt per jaar

het is migarine ofzo kan ook met stres combinatie te maken hebben maar als het vrij veel voor blijft komen moet je onmiddelijk naar de doctor gaan

ik heb het ook wel eens en begin meestal aan me rechte oog en dan hoofdpijn aan de linkerkant van me hoofd maar dit 1-2 keer per jaar.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:35

gewoon even naar de dokter bellen, zeggen dat je waarschijnlijk een bacteriele infectie hebt (wat voor bijna 95% zeker is in jouwn geval) en dan krijg je of druppeltjes of zalf voorgeschreven.. dat even weekje gebruiken.. dan ist weer over Knipoog
khad het zelf ook.. heb halfjaar mee rondgelopen.. maar het kan blinde ogen veroorzaken, dus direct even mee gangs gaan Knipoog
en al je make-up vervangen trouwens.. daar zit het vaak aan.. en nooit meer make-up van anderen gebruiken, of anderen jouwn make-up laten gebruiken.. want dat is heel vaak de oorzaak Knipoog

en noekie.. dokter bellen aap Tong uitsteken

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 21:49

ik heb het ook een tijdje gehad zaten mijn ogen ook sochtends vastgeplakt echt heel smerig vond ik het.
en wist niet hoe snel ik me porrem moest wassen.

nu is het allang weer over en heeft zeker wel een maand geduurd maarja ik ging natuurlijk niet naar de huisarts. zo eigenwijs ben ik wel. ga er nooit heen.

maar vanaf die tijd zie ik soms wazig, vaak savonds. nu trouwens ook weer heel erg irritant maar gaat vanzelf wel weer over denk ik dan.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 21:57

NOu op advies van amie_x_mij, heb ik na vannochtend toen me ogen en helemaal rood waren...echt zo rood heb ik ze nog nooit geziend, toch maar ff de dokter gebeld. Hij hoorde het al en wist wel dat het niet goed zat! Heeft medicatie voorgeschreven en heb het nu 2x gebruikt...als het binnen 3 dagen niet beter wordt moet ik langskomen!
Doet echt heel veel pijn momenteel!

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 22:53

en hoe is het nu?
gaat het al wat beter?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 22:57

Evelijn schreef:
kensha schreef:

Dit heb ik ook! Heb er nu al een week of twee last van. En echt dagelijks.
's Ochtends sta ik al met hoofdpijn op en 's avonds is het soms echt niet om uit te houden!
Wazig zien heb ik vooral ook 's avonds heel erg. En sinds een dag of drie kan ik ineens geen fel licht meer verdragen.
Vlak voordat de extremere koppijn begint heb ik vaak ook last van misselijkheid.
Heel vervelend, maar ik heb zo weinig tijd dat naar de dokter gaan niet zo makkelijk gaat... Scheve mond

Dacht iig om binnenkort eens mijn ogen te laten testen. Door t wazig zien in combinatie met de hoofdpijn denk ik dat mijn ogen misschien niet helemaal goed zijn ofzo. Nagelbijten / Gniffelen

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 22:58

Ik volg dit even, ik heb sinds vorige week ook dat ik af en toe wazig zie.. verder heb ik helemaal geen spul bij me ogen zitten en ook zijn ze helemaal niet rood Verward wel heb ik er nog bij dat als ik 's ochtends fiets en tegen de zon in fiets dat ik moet huilen of bijna niks meer zie..??

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 23:47

xMariekee schreef:
Ik volg dit even, ik heb sinds vorige week ook dat ik af en toe wazig zie.. verder heb ik helemaal geen spul bij me ogen zitten en ook zijn ze helemaal niet rood Verward wel heb ik er nog bij dat als ik 's ochtends fiets en tegen de zon in fiets dat ik moet huilen of bijna niks meer zie..??

Dat kan normaal zijn ik heb bijvoorbeeld dat ik dan soms loopt te niezen

ik geloof een deel hier Migraine heb of een combinatie met Migraine dit is wel makkelijk te beandelen wel melden bij de doctor en zeker als het heel veel voorkomt.

Zoals bij mij komt het maar 1-2 keer per jaar voor dat's niet erg wel als je bijnne dagelijks heb

Hierij wil ik u wel helpvolle informatie pagina geven
http://www.migraine.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:54

he, ben net weer naar de HA geweest en ik was dr net 2 dagen van af van mijn ondstekeking en nu issie weer terug

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 12:31

dan moet je alles wat in contact staat met je ogen weggooien.. bijvoorbeeld al je make-up, je lenzen etc.