Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kensha schreef:krijg je bijtoeval ook nog lichte hoofdpijn wat grotendeel van de dag blijft hangen? nadat het wazigheid voorbij is?
Evelijn schreef:kensha schreef:krijg je bijtoeval ook nog lichte hoofdpijn wat grotendeel van de dag blijft hangen? nadat het wazigheid voorbij is?
Ik had dit dus gister. Wou iets lezen, maar kon dat niet goed, leken stukken te missen. Daarna hele dag behoorlijke koppijn (ondanks slikken van pijnstillers). Gelukkig voel ik me vandaag beter.
Evelijn schreef:kensha schreef:krijg je bijtoeval ook nog lichte hoofdpijn wat grotendeel van de dag blijft hangen? nadat het wazigheid voorbij is?
Ik had dit dus gister. Wou iets lezen, maar kon dat niet goed, leken stukken te missen. Daarna hele dag behoorlijke koppijn (ondanks slikken van pijnstillers). Gelukkig voel ik me vandaag beter.
xMariekee schreef:Ik volg dit even, ik heb sinds vorige week ook dat ik af en toe wazig zie.. verder heb ik helemaal geen spul bij me ogen zitten en ook zijn ze helemaal niet roodwel heb ik er nog bij dat als ik 's ochtends fiets en tegen de zon in fiets dat ik moet huilen of bijna niks meer zie..??