Hele dag hongerig gevoel, komt door de pil?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veirl

Hele dag hongerig gevoel, komt door de pil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 17:42

Drie maanden terug ben ik met de pil begonnen, niet zozeer met een echte reden. Het leek mij wel fijn om minder buikpijn enz. te hebben ( maar helaas... Helpt er niet tegen ) en om wat meer controle er op te hebben.
Nu ben ik altijd al iemand geweest die weinig honger heeft, ik kon eerder eigenlijk een hele dag op een boterham leven. ( Ik weet dat dat ook niet zo gezond is Knipoog ).

De laatste tijd heb ik dus dat ik echt kan eten en eten en eten, en nóg hou ik honger. Kan natuurlijk ook komen omdat ik meer eten nodig heb, ik kan niet voor eeuwig zo'n ielig meisje blijven.
Maar er zijn ook genoeg verhalen over vrouwen die dus door de pil vreetbuien kregen en ik vroeg mij af of die een beetje te vergelijken zijn hiermee.
Het is niet zozeer dat ik wil snoepen, het is echt een licht gevoel in mijn hoofd en het voelt alsof 'de honger opkomt'. ( Kan het niet zo goed omschrijven Huilen van het lachen ).

Iemand die het herkent ? Komt het door de pil of heb ik gewoon wat meer nodig ? Lachen

dorientjuh

Re: Hele dag hongerig gevoel, komt door de pil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:55

't Zou allebei wel kunnen. Lachen Welke pil heb je en hoe oud ben je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:56

Kan idd wel door de pil komen. Ja

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:58

Kan idd door de pil komen ik hoor het vaker!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 17:58

Microg-nogiets- 30, weet niet precies en ben 17.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 18:08

Ja hoor, ik heb het ook. Heb dezelfde pil als jij, slik deze nu bijna een jaar en daarvoor had ik een lichtere.
Bij de lichtere had ik het niet, nu vreet ik echt de tanden uit mijn mond.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:22

Ik slik nu al bijna 5 jaar die microgynon dingens, wel al verschillende namen gehad, ook ik kan vooral week voordat ik ongesteld moet worden blijven eten, geen idee waar dat vandaan komt. Nagelbijten / Gniffelen

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:58

Ik heb het ook sinds ik aan de pil ben Ja (ook de microgynon). In het begin vooral, na een paar maanden werd het wel wat minder. Maar ik eet nog steeds meer dan voordat ik aan de pil ging..

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 21:38

Raar toch dat je daardoor honger krijgt ? Nagelbijten / Gniffelen

Arlette1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:43

Ik heb precies hetzelfde volgens mij, ben 16 en slik 5 maanden ofzo de pil (microginon ofzo).
heb de hele dag door honger, als ik op school zit ben ik gewoon aan het aftellen hoe lang het duurt voordat ik weer kan eten heb dit nog nooit gehad zo erg. het werd op een gegeven moment echt een obsessie voor me en werd ook behoorlijk mollig. op een dag heb ik tegen mezelf gezegd: nu is het genoeg! en het lukt aardig moet ik zeggen, heb weer een mooi plat buikje! Ik vraag me af of dit komt van de pil of gewoon door de puberteit ofzo?

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 21:49

Vandaag heb ik het dan niet gehad, omdat ik de hele dag bezig was. Denk dat het wel tussen je oren zit ja.

samp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 00:05

Tja daar heb ik dus ook lastig, ben vorige zomer aan de pil gegaan maar ik weet eigenlijk niet meer of ik er daarvoor ook zon last van had, nu iig wel. Tong uitsteken
Ik wil eigenlijk wel beetje afvallen maar dat lukt niet echt.. Vork

Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 15:53

Ik heb eerst de diana pil geslikt een half jaar en nu ook gewoon micro nogwat 30 (nu ong 2 jaar), omdat ik door de grond zak van de pijn tijdens m'n menstruatie..

maarja ik was en blijf altijd een vreetmonster Haha! ik at voor de pil ook al veel Tong uitsteken

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 16:01

Bij mij is het juist andersom.. Sinds ik aan de pil ben is mijn eetlust stukje bij beetje afgenomen. Vandaag heb ik nog helemaal niks gegeten, alleen water gedronken en heb nergens last van.. Maar ga zodra ik thuis ben(Rond kwart voor 4) wel wat eten hoor Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 17:44

Kan heel goed. Ik heb het altijd een paar dagen voor ik ongesteld moet worden. Ik heb dan de hele dag het gevoel dat ik moet eten, ook al zit ik echt propvol.

Wel of geen pil maakt bij mij niet uit.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 17:46

Sabbalicious schreef:
Ik heb eerst de diana pil geslikt een half jaar en nu ook gewoon micro nogwat 30 (nu ong 2 jaar), omdat ik door de grond zak van de pijn tijdens m'n menstruatie..

maarja ik was en blijf altijd een vreetmonster Haha! ik at voor de pil ook al veel Tong uitsteken

Even over de pijn: bij mij wordt dat juist erger door de pil.
Eerder had ik altijd de hele dag door een constante buik- en rugpijn, nu heb ik telkens steken die door mijn buik schieten. Scheve mond

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 17:47

Jaaa ik ben nu ook sinds 4 maanden begonnen met de microgynon (20, waarom hebben jullie 30? )
en heb er ook echt last van, in de lesuren eet ik alles al op of ik tel echt af naar de pauze.
Ben ook al aardig wat aangekomen volgens mij. Ik vind het lastig!
Maar ik moet je zeggen dat ik met de microgynon zelf écht heel blij ben! ( de regelmaat e.d. )

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 17:47

microgynon 30 heb ik ook Knipoog ik hb ook last van hongerbuien Huilen van het lachen

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 18:03

Arme wij dan.
Ik wil er toch wel heel erg graag van af. Huilen van het lachen

Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:10

Veirl schreef:
Sabbalicious schreef:

Even over de pijn: bij mij wordt dat juist erger door de pil.
Eerder had ik altijd de hele dag door een constante buik- en rugpijn, nu heb ik telkens steken die door mijn buik schieten. Scheve mond

Toen ik net aan de pil was had ik het ook veel erger dan normaal, maar ik zou me nu zonder pil niet meer kunnen voorstellen hoe het voelde, ik had hoofdpijn, rugpijn, misselijkheid zo erg dat ik bijna elke keer overgaf als ik ongesteld was, ongesteld om de 3 weken en dan een hele week ongesteld, gatver..

Nu heb ik 1 dag buikpijn en kan ook wel eens hele erge steken hebben.. en van te voren meestal
een beetje hoofdpijn. ik ben er nu nog maar 1 dagje ziek van ipv een week. hoop dat het voor jou ook zo gaat werken, en anders moet je er misschien over nadenken en met je huisarts overleggen om aan een andere pil te gaan, de dianapil is speciaal voor puistjes en de pijnen geloof ik..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 14:27

Het honger gevoel komt door je hormoonhuishouding Knipoog

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 17:57

Heerlijk dat je toch altijd die hormonen de schuld kunt geven. *LOL*

Maar goed. De laatste twee dagen valt het wel weer mee, gelukkig. Lachen Hopelijk blijft het zo, want dan kan ik de pil gewoon blijven slikken. Zo niet, dan dus niet meer. Huilen van het lachen

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:03

Ik heb een andere pil(yasmin, is een lichte). Maar ik heb ook de week voor ik ongesteld moet worden vreetbuien. Ik kan alles eten wat los en vast zit. Zodra ik ongesteld ben is t weer over. Heel vervelend

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:07

Ik heb ook altijd honger sinds ik de pil heb, hierdoor ook helaas wat aangekomen.

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:12

sinds ik aan de pil ben vreet ik ook veel meer.. dus ook aangekomen (maar niet alleen in vet.. ook dikke kont en meer borst..)
achja... ik beweeg wel iets meer dan voordat ik aan de pil was om een beetje slank te blijven, van het eten kan ik toch niet afblijven Tong uitsteken !

ik weet trouwens even niet welke pil ik heb, maar iig geen microgynon!