Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loesje688 schreef:Ik geloof niet dat het echt goed kan zijn om stevig te gaan sporten o.i.d. op een lege maag![]()
Bovendien vraag ik me af hoe het komt dat ze overal wel adviseren om te ontbijten, ik neem aan dat ze bijv. bij het voedingscentrum wetenschappelijke onderbouwingen hebben voor hun advies
CleovG schreef:Ik heb geen media bericht, vandaar dat ik het hier plaats.
Bij een programma op nederland 1,2 of 3 wat ik 's ochtends aan het kijken was toen ik ziek was.
Bij dit programma was een wetenschapper wie een boek (je) had geschreven over feiten en fabels over voeding.
Niet ontbijten heeft geen nare gevolgen. Er zijn zelfs mensen die zeggen dat je motor opgang moet komen en dat dit met het ontbijt gebeurt, maar je motor werkt áltijd, op welk tijdstip dan ook.
darkmoona schreef:pfoee weer een zorg minder in deze wereld
achja, ik ben niet zo van alle gezondsheidregeltjes
Sonja Bakker zegt: eet veel fruit dat is goed voor je, maar even later hoor ik op tv van meneer de tandarts dat je je uit moet kijken met fruit want dat tast je tanden aan
Ook dat van ontbijten geloof ik niet.
's ochtends eet ik niets, teminste niet thuis.
simpelweg omdat ik gewoon 'sochtends niet kan eten, ik heb geen honger en krijg geen hap door mijn keel
mijn eerste broodje eet ik altijd stiekem tijdens het eerste lessuur op school
en ik moet zeggen dit wil perfect
ik heb geen last van motors die niet werken of andere dingetjes waarmee we tegenwoordig in onze "alles-moet-zo-gezond-mogelijk-maatschapij" mee worden bang gemaakt
Citaat:Niet ontbijten heeft geen nare gevolgen.
Breitling schreef:toch vreemd dat ik vorig jaar dan alleen al de eerste 10 van de 20 kilo kwijt ben geraakt alleen door te gaan ontbijten.
Ik heb veel opgezocht over voeding verbranding etc en ik denk toch echt wel dat je moet ontbijten om de boel op gang te brengen. Ik merk het ook aan mijn lichaam, als ik niet ontbijt heb ik veel minder energie als dat ik wel ontbijt.
Breitling schreef:toch vreemd dat ik vorig jaar dan alleen al de eerste 10 van de 20 kilo kwijt ben geraakt alleen door te gaan ontbijten.
Ik heb veel opgezocht over voeding verbranding etc en ik denk toch echt wel dat je moet ontbijten om de boel op gang te brengen. Ik merk het ook aan mijn lichaam, als ik niet ontbijt heb ik veel minder energie als dat ik wel ontbijt.
orri schreef:4 sneetjes volkoren ontbijtkoek en een glas cola light en je kunt er tegen aan in de sportschoolkoffie kan ik 's ochtends niet drinken en dat beetje extra caffeine is wel lekker, als ik normaal ontbijt dan komt dat met sporten omhoog... ontbijtkoek is lichter te verteren dus in overleg met sport dietiste is me dat aangeraden.
Goof schreef:Citaat:Niet ontbijten heeft geen nare gevolgen.
Nou geloof me; als ik niet ontbijt ga ik 100% zeker van mijn graatje
Vind ik toch vrij naar