Nou ging ik even googlen en vond ik dit:
http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=27519
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Aan de ene kant geloof ik het wel maar aan de andere kant ook weer niet dus ben benieuwd naar ervaringen etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaat18 schreef:Wat denk je zelf?
Sorry, ik heb het nooit geprobeerd, maar ik denk niet dat het werkt en dat je er alleen maar blessures door kan oplopen. Lijkt me verstandig om er maar niet mee te beginnen.
En onthoud: kleine vrouwtjes zijn vaak sexy
XjolitaX schreef:Ik heb idd ooit een docu gezien over een meisje dat een operatie liet doen om haar benen langer te maken. Ik geloof dat het eerst het bot doormidden moest en toen gingen ze met een of andere pinnen constructie steets de botten verder van elkaar brengen zodat het been steeds bot aan ging maken om de stukken bot weer aan elkaar te hechten. Geloof dat het zoiets was. Ging gepaard met veel pijn
En die oefeningen geloof ik ook niet zo hoorzou ook graag langer zijn met mijn 1.54 maargoed
XjolitaX schreef:Ik heb idd ooit een docu gezien over een meisje dat een operatie liet doen om haar benen langer te maken. Ik geloof dat het eerst het bot doormidden moest en toen gingen ze met een of andere pinnen constructie steets de botten verder van elkaar brengen zodat het been steeds bot aan ging maken om de stukken bot weer aan elkaar te hechten. Geloof dat het zoiets was. Ging gepaard met veel pijn
En die oefeningen geloof ik ook niet zo hoorzou ook graag langer zijn met mijn 1.54 maargoed
bk_lover schreef:ik ben 14 jaar en 1.68 lang..
Al die mensen op mijn school zijn echt lang !! :|
Met name de jongens.. :S
twistermahoi schreef:XjolitaX schreef:Ik heb idd ooit een docu gezien over een meisje dat een operatie liet doen om haar benen langer te maken. Ik geloof dat het eerst het bot doormidden moest en toen gingen ze met een of andere pinnen constructie steets de botten verder van elkaar brengen zodat het been steeds bot aan ging maken om de stukken bot weer aan elkaar te hechten. Geloof dat het zoiets was. Ging gepaard met veel pijn
ja die had ik ook gezien zag er echt te eng uit![]()
maar ik geloof het niet en ik ben tevreden met hoe ik ben (al mag er nog wat af hihi)
maar ik hoef echt niet groter of kleiner![]()
net zoals sommige een rare naam hebben en die veranderen, ik denk dat dat juist iets is waar je mee moet leren leven en niet moet wegstoppen.
je moet je niet schamen
ik vindt iedereen er leuk uitzien maar iedereen op zijn eigen manier