Oefeningen voor langer worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dionnee

Oefeningen voor langer worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 20:49

Ik ben niet heel ontevreden ofzo met mijn lengte, maar wil gewoon graag wat langer worden. Ik ben pas 14 (word in mei 15) dus kan nog groeien maar t zal niet heel veel meer zijn denk ik.
Nou ging ik even googlen en vond ik dit:

http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=27519

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Aan de ene kant geloof ik het wel maar aan de andere kant ook weer niet dus ben benieuwd naar ervaringen etc Lachen!

Marieke_K

Re: Oefeningen voor langer worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 21:27

Wat denk je zelf Huilen van het lachen?

Sorry, ik heb het nooit geprobeerd, maar ik denk niet dat het werkt en dat je er alleen maar blessures door kan oplopen. Lijkt me verstandig om er maar niet mee te beginnen.

En onthoud: kleine vrouwtjes zijn vaak sexy Knipoog

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:01

Kaat18 schreef:
Wat denk je zelf Huilen van het lachen?

Sorry, ik heb het nooit geprobeerd, maar ik denk niet dat het werkt en dat je er alleen maar blessures door kan oplopen. Lijkt me verstandig om er maar niet mee te beginnen.

En onthoud: kleine vrouwtjes zijn vaak sexy Knipoog

Ben ik met mijn 1.90 niet sexy dan? Verdrietig

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:02

jawel, ook wel hoor;)

maar oefeningen om langer te worden geloof ik niet hoor...

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:04

ik geloof er ook niet zo in hoor!
zag laatst ook iets bizars (op Discovery dacht ik) ging over een vrouw die ook langer wilde worden, deed ze dmv een operatie aan haar benen. ik weet niet precies wat, maar het kon goed fout gaan geloof ik.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:05

vind het een beetje onzin sorry Tong uitsteken
zo te zien rek je alleen je huid ermee uit.. Clown Tong uitsteken

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:11

Ik heb idd ooit een docu gezien over een meisje dat een operatie liet doen om haar benen langer te maken. Ik geloof dat het eerst het bot doormidden moest en toen gingen ze met een of andere pinnen constructie steets de botten verder van elkaar brengen zodat het been steeds bot aan ging maken om de stukken bot weer aan elkaar te hechten. Geloof dat het zoiets was. Ging gepaard met veel pijn Nagelbijten / Gniffelen

En die oefeningen geloof ik ook niet zo hoor Tong uitsteken zou ook graag langer zijn met mijn 1.54 maargoed Huilen van het lachen

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:12

Ik heb net snel de oefeningen door gelezen op de site die je noemt. Voor zover ik het zie zijn het een soort rekoefeningen. Het rekken in uiterste standen van gewrichten kan zorgen voor een hogere mate van lenigheid van spieren en gewrichten, maar ik geloof niet dat je er van zal groeien. Het kan wel schadelijk zijn voor de gewrichten. Zo kan er sneller slijtage ontstaan doordat de gewrichten steeds in uiterste stand (of misschien zelfs net erover heen) worden gebracht of doordat de opgerekte spieren onvoldoende kracht hebben om de gewrichten voldoende te ondersteunen. Persoonlijk geloof ik niet in groei na het sluiten van de groeischijven. Door een goede lichaamshouding aan te nemen, kun je wel langer lijken.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:13

ik ben 14 jaar en 1.68 lang..
Al die mensen op mijn school zijn echt lang !! :|
Met name de jongens.. :S

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:14

XjolitaX schreef:
Ik heb idd ooit een docu gezien over een meisje dat een operatie liet doen om haar benen langer te maken. Ik geloof dat het eerst het bot doormidden moest en toen gingen ze met een of andere pinnen constructie steets de botten verder van elkaar brengen zodat het been steeds bot aan ging maken om de stukken bot weer aan elkaar te hechten. Geloof dat het zoiets was. Ging gepaard met veel pijn Nagelbijten / Gniffelen

En die oefeningen geloof ik ook niet zo hoor Tong uitsteken zou ook graag langer zijn met mijn 1.54 maargoed Huilen van het lachen

ja idd, zoiets was het ja! Ja

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:15

ja jongens zijn vaak laner. ik ben trouwens 10 cm kleiner en al uitgegroeid. zo klein ben je niet hoor!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:16

Het enige wat je kan doen om langer te lijken is een correcte lichaamshouding te ontwikkelen via oefentherapie. En stiletto's dragen, is nog supersexy ook Knipoog

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:21

XjolitaX schreef:

ja die had ik ook gezien zag er echt te eng uit Clown
maar ik geloof het niet en ik ben tevreden met hoe ik ben (al mag er nog wat af hihi)
maar ik hoef echt niet groter of kleiner Haha!
net zoals sommige een rare naam hebben en die veranderen, ik denk dat dat juist iets is waar je mee moet leren leven en niet moet wegstoppen.
je moet je niet schamen Lachen
ik vindt iedereen er leuk uitzien maar iedereen op zijn eigen manier Lachen

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:26

bk_lover schreef:
ik ben 14 jaar en 1.68 lang..
Al die mensen op mijn school zijn echt lang !! :|
Met name de jongens.. :S

En dan moet je jezelf eens voorstellen, dat ik 1,59 ben Clown.. En nee ik geloof niet in oefeningen die je langer doen maken ..

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:32

twistermahoi schreef:
XjolitaX schreef:

ja die had ik ook gezien zag er echt te eng uit Clown
maar ik geloof het niet en ik ben tevreden met hoe ik ben (al mag er nog wat af hihi)
maar ik hoef echt niet groter of kleiner Haha!
net zoals sommige een rare naam hebben en die veranderen, ik denk dat dat juist iets is waar je mee moet leren leven en niet moet wegstoppen.
je moet je niet schamen Lachen
ik vindt iedereen er leuk uitzien maar iedereen op zijn eigen manier Lachen

Mee eens Ja Ik bedoel ik had het leuker gevonden als ik wat langer was geweest, maar dat is nou eenmaal niet zo pech gehad Knipoog

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:36

wees blij dat je klein bent
lang is niet zo leuk Tong uitsteken

zelf geloof ik er trouwens niet in
maar je kunt het proberen Knipoog

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:40

whahahahah lijkt me niet dat dit veel helpt..
het is wel zo dat je overdag door het velestaan en zitten een beetje inzakt maar om nou dan dus maar de hele dag op te gaan blijven liggen, lijkt me ook neit ahndig hahaha

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:44

Ik ben 14 jr en 1.55 ofzo Tong uitsteken Nog kleiner dus. Maargoed ,ik hoef niet langer te zijn. Ik geloof ook niet in die oefeningen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:44

Bestaat dat er ook om korter te worden.. hihi

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:47

De oefeningen lijken me echt onzin, maar om je een beetje op het rechte pad te zetten: meiden schieten over het algemeen pas vanag hun 16e in hun laatste groeispurt. Je kunt er dus nog wel wat cm's bij krijgen Lachen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:48

XjolitaX schreef:

Daar heb ik ook eens iets van gehoord. Volgens mij was dat ook een rage in Japan (of was het China?) vrouwen zijn daar over het algemeen klein en wilden groter zijn. Ze moesten deze operatie ondergaan. Maar dit was een héél lang proces gepaard met héél veel pijn.

Verder kan je zo niet weten als je nog veel gaat groeien of niet. Sommigen krijgen op latere leeftijd echt nog een groeischeut, anderen blijven stabiel. Een dokter kan dat wel voor je meten. Als je het echt wilt weten, moet je daar eens langsgaan. Die kan aan je botten zeggen hoeveel centimeter je nog gaat groeien of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:49

Ik ben 13 ( bijna 14 ) en ben nog maar 1.51 Knipoog Word 1.60 m.

Maar ik zit er gelukkig niet mee Haha!

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 22:52

Klopt dan maken ze een röntgenfoto van je hand en naar aanleiding daarvan kunnen ze zien hoeveel je ongeveer nog zal groeien Knipoog Bij mij kwam daar alleen niet veel goeds uit ROFL

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:00

blagh ik met volgende week naar de schoolarts/dokter en daar gaan ze aan de hand van lengtes ouders jou maat meten.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:07

Ja, maar of dat zo betrouwbaar is Knipoog Tegen mij zijden ze dat het allemaal goed zou komen. (ondertussen 19 jaar oud en nog steeds niet verder gekomen dan 1.54 Knipoog ) Die röntgenfoto is betrouwbaarder Ja