Ik gebruik een cremespoeling, nu een van andrelon, heb ook andere merken geprobeerd, maar het helpt niks. Of ik nou weinig gebruik, of heeeel veel (jahaa je probeert wat

Duss, wie heeft hier de tip?? Ik word gek van dat gekam namelijk!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Duss, wie heeft hier de tip?? Ik word gek van dat gekam namelijk!!Ik ben benieuwd!!
Zwerte schreef:ik heb dramahaar: steil, lang en bij een zuchtje wind al vol met knopen. Ook hele winkels met producten geprobeert en nu de oplossing gevonden: gliss kuhr antiklit spray. Heb je voor allerlei verschillende types haar en bij mij werkt het geweldig, de kam glijd er zo doorheen en het wordt dr ook niet zwaarder of vetter van! Gewoon na het wassen inspuiten en uitkammen.
Zwerte schreef:ik heb dramahaar: steil, lang en bij een zuchtje wind al vol met knopen. Ook hele winkels met producten geprobeert en nu de oplossing gevonden: gliss kuhr antiklit spray. Heb je voor allerlei verschillende types haar en bij mij werkt het geweldig, de kam glijd er zo doorheen en het wordt dr ook niet zwaarder of vetter van! Gewoon na het wassen inspuiten en uitkammen.