Ik heb er ervaring mee, m'n dokter begon gewoon gezellig te babbelen en terwijl te prikken.. Ik dacht dat ze ging vergeten o de spuit eruit te trekken maar dat deed ze niet deed wel even pijn, even op je tanden bijten (15 sec.) en klaar is kees, ben toen de ganse week op badmintonsportkamp geweest!
Als je onder de 15 jaar bent krijg je die volledig terugbetaald in België, die moet je aanvragen geloof ik! Waarom? omdat ik dat risico niet wil lopen!
http://www.vaccintegenbhk.nl/ Kosten Het complete vaccinatieprogramma tegen baarmoederhalskanker kost € 389. Je kunt op onze vestigingen alleen met pin betalen. Deze vaccinatie wordt nog niet door elke verzekeraar (gedeeltelijk) vergoed. Kijk in de polisvoorwaarden van jouw zorgverzekeraar voor meer informatie.
me tante zij het toen ik 9 was dat ik zo'n spuit zou krijgen, dat me moeder dat nog gewilt had (die leeft niet meer) maar het zal wel niet voor de lol zijn dat zon enting krijg.. is puur voor mezzelf dus waraom zouk moeilijk gaan doen..
Tuurlijk, als jij daar ouder mee kan worden!! En je vader wil het voor je betalen zou ik het zeker doen! Voor mij is het al te laat want ik heb ondertussen waarschijnlijk dat virus al een keer opgelopen (als er werkelijk een kans van 80% is)..
Ik vind eigenlijk dat iedereen die spuit moet krijgen...