Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SHALALA schreef:Naar de dokter gaan met de precieze klachten, die kan je dan evt doorverwijzen om bloed te laten prikken.
SHALALA schreef:Waarvoor heb je bloed laten prikken? Kun je voor meerdere dingen doen hè.
Juul schreef:Dat zeggen ze altijd lotjj92, dat het iets psychisch is.. Dat is precies waarom ik niet meer naar dokters toe ga voor dit soort dingen. Ik ben een tijd depressief geweest (wat nu helemaal over is!) en dat halen ze er steeds weer bij.. Lekker makkelijk.
Elke87 schreef:Ligt eraan hoe lang je het al hebt.. Als je er al langer dan een half jaar last van hebt, kun je je in het ziekenhuis laten testen op het Chronisch Vermoeiheids Syndroom. Misschien kan dit ook al eerder hoor, maar ze mogen pas na een half jaar moe te zijn geweest vaststellen dat je dat hebt.
lotjj92 schreef:Elke87 schreef:Ligt eraan hoe lang je het al hebt.. Als je er al langer dan een half jaar last van hebt, kun je je in het ziekenhuis laten testen op het Chronisch Vermoeiheids Syndroom. Misschien kan dit ook al eerder hoor, maar ze mogen pas na een half jaar moe te zijn geweest vaststellen dat je dat hebt.
als ik dat zou hebben, zou ik eht eigenlijk niet eens willen weten. want met zo'n syndroom is het een kwestie van ermee leren leven?
Juul schreef:lotjj92 schreef:
als ik dat zou hebben, zou ik eht eigenlijk niet eens willen weten. want met zo'n syndroom is het een kwestie van ermee leren leven?
Klopt. Gewoon mee leren leven..