Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
romatjuh schreef:Hoe kom je erbij dat je lelijk bent? Heb net je foto's bekeken en je bent een harstikke knappe meid! Probeer (het is makkelijker gezegd dan gedaan) je niks van de rest aan te trekken.
Die leraar van je is gewoon een eikel, snap ook niet dat iemand zulke opmerkingen maakt ook al zijn ze grappig bedoeld.
Heel veel succes de komende tijd, maar blijf onthouden dat je écht niet lelijk bent!
daNiielle_ schreef:Zij heeft veel problemen thuis,kleed zich raar etc. Dus wij kunnen er gewoonweg niet mee omgaan, en zetten dat om in pesten.
Het slechtste in iemand zoeken blijft toch het makkelijkste he..
P_A_R_Love schreef:Ik had hem allang zen smoel dicht geslagen
Cayenne schreef:daNiielle_ schreef:Zij heeft veel problemen thuis,kleed zich raar etc. Dus wij kunnen er gewoonweg niet mee omgaan, en zetten dat om in pesten.
Het slechtste in iemand zoeken blijft toch het makkelijkste he..
Deze reactie snap ik helemaal niet![]()
Waarom kunnen jullie er niet mee om gaan? Waarom betekent het gelijk dat jullie iemand moeten pesten? Omdat diegene problemen thuis heeft en zich raar kleedt moet diegene dan maar gepest worden?
Ik snap dat soort dingen nietDaar kun je mensen heel veel pijn mee doen.
Zammie schreef:Nou daNiielle_ ben jij dan niet de aangewezen persoon om wat aan dat getreiter in je klas te doen, of ben je bang dat jij dan buiten het groepje valt.... Help zo'n persoon i.pv. toe te staan kijken. dat gebeurt al veel te veel in deze wereld...
Winxz_Bas schreef:maar ik kleed me absoluut niet raar,en ben juist heel verlegen,alleen tegen mijn 'vriendinnen' kan ik soms heel fel uitvallen. ja wij hebben een vertrouwenspersoon,maar dan aat ze vast vragen waarom ik niet eerder naar hara toe ben gegaan enzo, ik ben bang voor de gsprekken, ik vindhet namelijk heel moeilijk om erover te praten,
Danniele:dat bedoel ik, dat vind ik echt zo'n opmerking van...... zo moet het niet,iedereen is zichzelf hoor,
dar kan je niks aan veranderen.