Nu hebben ze 3 x een zware verdoving gedaan en nu ging het wel.Hij wilde eerst niet hechten en zo mini tamponnetje erin doen..weet niet wat het precies was.Maar bleef toch veel bloeden. Hij vroeg wil je liever dat ik hecht? Dus ik zeg ja. Maar dat lukte niet echt goed

Hij heeft nu dus 1 minitamponnetje onder de hechting gedaan en daar boven nog 1 en dan een gaasje. Moest daar 2 uur op bijten en dan moest het gestopt zijn.Maar inmiddels nog niet!!!! Vind dit dus echt nix..Als ik het gaasje weghaal loopt het zo mijn tong op!! Van die gaasjes wordt ik echt misselijk..Zit bijna in je keel..
Heel mn mond en tandvlees is dik en krijg hem amper open, En doet echt pijn!! veel meer dan bij een normale kies trekken.
Ook onder mijn oog dat bot doet het echt zeer. En ben echt duizelig en misselijk.
Kan ook nix eten ofzo nu..
Heb vanoch 1 boterham op en net een paar hapjes vla maar gaat niet echt.. ZOU dat misselijk daarvan zijn ? of van die kies?door dat bloed steeds in je mond enzo..
Weet niet hoe dat normaal met verstandskiezen is? Dat het nu nog bloed is dat erg?Kan moeilijk met een gaasje ertussen gaan slapen lijkt mij..
Heb nu ibuprofen bruis die ik in mocht nemen. Begin het nu weer aardig te voelen. Heb om 18.15 een ibuprofen bruis genomen en dan zakt het wat weg.Maar heb vandaag al 3 zakjes daarvan op en 3 paracetamol codeine..
Wie heeft tips