Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Doordat je slecht hebt geslapen hebben je hersens de afgelopen tijd weinig rust gehad. Een tekort aan slaap kan diverse stofwisselingen in je hersenen verstoren. Je hersenen zijn eigenlijk een vat vol met chemische verbindingen. Soms raken deze verbindingen zo in de war (vaak door medicijngebruik) dat er een delier optreedt.
Esmeralda schreef:Ja heb ik ook. Nadat iemand me hier van bokt had uitgelegt hoe dat kwam, en ik er op ging letten, klopte het precies. Zij vertelde me dat ik dan me veel zorgen maakte, druk over dingen maakte ect. Zij vertelde ook als je ze "ziet" stuur ze weg gewoon heel simpel. Wegwezen jullie, laat me met rust. Dit werkte bij mij. Als jij ontspannen naar bed gaat, niet ligt te tobbe ( moeilijk als je ergens mee zit) dan "zie " je ze niet. Ga je liggen malen, zorgen maken dus, dan komen ze wel. Bij mij was het op een gegeven moment zo, dat ik ze zelfde voelde. ( voelt als een kat op je dekbed loopt) Ik heb ze toen ook "weg gestuurd, briefje neergelegt op me voeten einde ( had je man moeten horen) met de tekst " weg wezen, laat me met rust" Het heeft bij mij geholpen. Of het nu echt tussen je oren zit of zelf wilt geloven ect. Maakt mij niet uit, het heeft bij mij geholpen
Jennylicious schreef:Blablabla. Je bent gwn paranormaal, nix engs aan hoor. Ik ben het ook tis ff wennen. Als je de geesten weg wilt hebben zeg je gwn 'ik wil nu dat je weggaat, je bent dood dus je moet verder.'
Moirsa schreef:Jennylicious schreef:Blablabla. Je bent gwn paranormaal, nix engs aan hoor. Ik ben het ook tis ff wennen. Als je de geesten weg wilt hebben zeg je gwn 'ik wil nu dat je weggaat, je bent dood dus je moet verder.'
Jahoh!?
iedereen die wat ziet is paranormaal, en al zou ze het zijn.. boze geesten gaan niet zomaar weg hoor
Marigold schreef:ik wil de vrijheid nemen om je aan te raden hiermee naar een dominee of pastoor te gaan.
ook voor zingeving, en vragen in die richting.
wat mij als christen opvalt is dat veel mensen 'iets' missen, en het gevoel hebben dat er meer moet zijn.
mijn overtuiging is dat de mens gemaakt is om met God te leven, en als je dat stukje niet hebt in je leven, je dan idd 'iets' mist.
ik wil hiermee niet provoceren, het is mijn overtuiging nou eenmaal als christen, daarom wilde ik het even noemen.