*ter illustratie*
http://www.hakeem-sy.org/main/files/images/2_4.jpg
Mijn rechtgrote teen groeit dus ook zo, eigenlijk precies als op de foto. Hakken kan ik niet aan, tenminste, kan ik wel aan maar lopen is niet aan te raden. Bij schoenen is het ook altijd maar de vraag of ze passen, en als ze passen zie je al snel een knobbel in het leer verschijnen waardoor mensen soms van die rare vragen gaan stellen.
Nou kun je er voor geopereerd worden, volgens mij word het bot dan aangepast, rechtgezet en komt er een schroef in.
Ik vroeg mij eigenlijk af of meer mensen op bokt dit hebben, hebben gehad, zich er door hebben laten opereren. Ik heb er soms best last van, het liefst loop ik op blote voeten, sandalen of slippers door de knelling. Leuke schoenen heb ik al heel vaak moeten laten staan. Gewricht werd ook niet lekker meer, en hele dagen lopen is een marteling.
Maar ik heb gehoord dat herstellen van zo'n operatie 3 maanden duurt, en met een paardje die chronisch spierbevangen is, is 3 maanden eigenlijk niet echt geweldig. Ook drie maanden met krukken rondhobbelen vind ik ook niet van jottem. Over die schroef wil ik het niet eens hebben.
Maar ik kan het ook erger vinden dan het is natuurlijk