Ik ben 27 jaar en veel te dik, ik heb maatje 50 en mijn gewicht wil ik niet eens weten.
Maar veel te veel.

Ik heb er wel eens het een en ander voor geprobeerd maar ik ben niet echt een doorzetter.
Ik hou van lekker eten en ook wel van wat snoepen.
Nou moet ik zeggen dat ik toch wel al op wat dingen let, zoals geen saus over de aardappelen, geen mayo op de frietjes en niet te vaak frietjes, veel fruit, ga veel wandelen met paarden en hond(en ook ver en lang) probeer fris vaker te vervangen door water, als ik chips pak dan doe ik zo'n klein puddingkommtje en als dat op is is het mooi enzo nog wel wat dingen, maar mijn motivatie is weer ver te zoeken want het helpt niks.
Iedereen zegt: ach als je je er lekker bij voelt maar dat is niet zo.
Ik ben altijd vrij smal geweest en warom ik ineens zo uitgedijt ben weet ik niet.
Fitnessen heb ik al vaker aan gedacht maar ben een paar keer geweest en ik vind er geen hol aan en ik moet het dan ook zeker 3/4 x per week gaan doen maar daar mis ik dan weer een stukje tijd voor, 2x lukt me wel maar vaker wordt al moeilijker.
Ik moet iets hebben waar ik heel gedreven in ben maar moet rekening houden met slijtage in mijn onderrug en fibromyalgie.
Sommige denken ook dat ik hierdoor dikker ben geworden, maar dat weet ik niet ik ga niet zomaar iets de schuld geven.
Wie kent dit probleem en heeft misschien een leuke goede oplossing?