Ik heb 's avonds echt ontzettende trek in eten. Ik kan dan wel chips eten en allemaal dingen, maar aangezien ik hier dik van word wil ik dit niet meer.
Dus wie heeft iets wat gezond is om te eten en waar je een beetje vol van wordt.
Groetjes.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judje schreef:Ik ken het probleem, terwijl ik ook wel goed ontbijt, lunch en goed diner 's avonds.
Ik vind het al heel wat dat ik van een bakje pinda's terug ben gegaan naar lekkers met weinig calorieen, maar om nou alleen maar fruit te eten... Daar kan ik niet altijd zin in krijgen.
Misschien dat je ook gewoon iets van yoghurt/kwark/vla kan eten. Bijvoorbeeld met een Cruesli of iets vergelijkbaars. (al vind ik de Cruesli's ook vaak lekker om 'zo' te eten).
Wat ook lekker is: een sinaasappel uitpersen, schijfjes banaan in de blender, sinaasappel erbij en yoghurt. Heb je een heerlijke fruitshake, die ook nog redelijk vult.
AmyII schreef:achja, ik ben inmiddel eraan gewend om met 'honger'te gaan slapen want als ik na het eten een hongergevoel krijg pak ik soms wat lekker ja. Maar meestal zeg ik gewoon tegen mezelf'neenee, jij hebt geen honger!'
en dan eet ik 's morgens weer echt goed. dus...