Oh oh, ik durf niet te douchen !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Oh oh, ik durf niet te douchen !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 19:54

Ik heb dus echt een probleem(pje) nu! Ik heb heel veel zin om te douchen, maar de titel zegt het al: Ik durf niet!
Niet omdat ik opeens bang ben voor water ofzo, maar bang voor de pijn!

Nu hoor ik jullie denken, pijn door te douchen? Verward In mijn geval kan dat ja Ja Ik heb vandaag pepperspraytraining gehad en kreeg daarbij een volle lading in mijn ogen gespoten. Dit moest en was om te ervaren wat voor effect pepperspray heeft en wat een verdachte voelt nadat je hem.haar gepeppert hebt. Daarbij deden we deze ervaring nu in een veilige omgeving ( op de academie) op en dat is beter dan dat je een vlaag in je ogen krijgt tijdens een arrestatie.
Ik kan je nu uit ervaring vertellen, het doet ECHT verrekte pijn! Het slaat ook op je luchtwegen waardoor je gaat hoesten en het zit in je mond en neus dus je kwijlt, snottert, hoest/spuugt als een gek.
Na 10 minuten met je ogen in de oogdouche, is de ergste brand uit je ogen, maar dan begint je huid pas en hell, dat doet ZEEEEEER.
Je kan niet veel meer doen dan met je gezicht in de wind gaan staan. Na een half uur was het ergste weg en nu 3 uur later branden alleen mijn lippen nog een beetje, net of ik scherp heb gegeten. Maar goed, nu ben ik thuis en ik wil dus douchen, maar de docent waarschuwde al de je er weer last van krijgen omdat die spray ook in je huid en haar zit. Nagelbijten / Gniffelen

Pfff, wie praat me even moed in?

Blue9

Re: Oh oh, ik durf niet te douchen !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:56

Bah zeg, wat is dat nu voor iets? Dat zou ik echt niet willen!!Maar succes, je moet toch eens!!

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:57

Pff heftig hoor..
Kun je niet een dagje douchen overslaan en morgenvroeg gaan douchen?

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:58

Oew dat klinkt niet prettig zeg.. Bloos! Ik hoop dat 't snel over is, maybe kan je even gaan slapen ofzo? Of op de bank liggen, en dan over een paar uurtjes gaan douchen?

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:59

haha, o volgens mij is dat idd zeer pijnlijk maar als je nu doucht heb je wel alles gehad vandaag, en kan je morgen of later zonder pijn douchen dus ik zal ff doorbijten maar heel snel douchen en je haar wassen en alles goed wassen.
heel veel succes er meer.
wat voor opleiding doe jij dan iets van de politie of zo?

Margoooo

Met een paraplu om douchen? Clown

Of als je een douche hebt die je kan 'vastpakken', alleen je lichaam doen?

Anoniem

Slapen misschien? En daarna pas wat doen met water is misschien een idee Lachen! In ieder geval heel veel succes & sterkte Knipoog

Lynn_Nikita

heeft die leraar geen tips voor wel te douchen maar niet last te krijgen van die spray?
of mss koud douchen ipv warm, of meteen al shampoo erop, of eerst je haren wassen in wasbakje

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:01

Maken jullie ook nog kennis met het vuurwapen Rolleyes haha! Wel pittig hoor, petje af!
Poetsen met een droog doekje of eventueel met een vochtig washandje! Als je gaat douchen verspreid je spray zeg maar!
Principe is hetzelfde met scherp eten. Dan moet je geen water drinken want dan verspreid je het.. een schep suiker helpt dan.

Kelly_ann

Met het water spoel je het juist weg, dus douchen lijkt me verstandig. En ik zou nu gaan, dan heb je het maar gehad....

Mayflower_

Go jij! Go jij! Go Uthrick! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go Uthrick! Go jij! Go jij!
Genoeg aangemoedigd? Haha!
Laatst bijgewerkt door Jacimatho op 09-01-08 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: flink wat smileys verwijderd..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:02

oei oei!
Gewoon gaan douchen, smeer je daarna in met zwitsal of andere creme.

ik weet niet hoe het voelt, maar na dit gelezen te hebben wíl ik het niet eens voelen

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:03

Hahahahhaha .. wat is dat voor leuke training zeg Nagelbijten / Gniffelen Pfft.
Nouja, gewoon doen Lachen
wie weet voel je je daarna beter..

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:04

Vind het vreemd dat je dat moet ervaren, maarja.. misschien onder de koude douche douchen? en dan later warm zetten?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:04

heb je geen bad? dan hoeft je hoord niet in het water...
naja waarschijnlijk niet, dan had je daar zelf wel aan gedacht...

maargoed, tsja.. succes! even doorbijten....

W_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:05

Een stinkende agent kan natuurlijk ook niet dus douchen Knipoog

hahaha nu even serieus, ik ben het met jolliegirl eens, goed insmeren na het douchen. Of even wachten tot morgen Lachen
Sterkte!!!!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 20:07

Ja, we maken ook kennis met het vuurwapen ( schiet les) maar daarbij schieten we elkaar niet neer hoor. ( Hiervoor hebben ze paintball voor uitgevonden Clown )
Nou ja, ik zou toch moeten douchen want het moet uit mijn haar en morgen hebben we weer sport en ik heb weinig behoefte dat het dan uit mijn poriën komt en weer in mijn ogen drupt.
Weet je wat het stomme is, ik weet nog dat het héél erg pijn deed, je krijg gewoon ECHT je ogen niet open de eerste paar minuten maar je moet ze spoelen dus je moet met je vingers je ogen open houden. Maar ik kan de preciese pijn niet meer herinneren. Ik denk dat ik eerst mijn haar maar was in de wasbak ofzo.

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:09

Ik zou maar gaan douchen, misschien een washandje op je ogen zodat het water niet direct daarop komt. Je moet een keer douchen en dat spul blijft totdat je doucht op je lijf/haren zitten. Komop, even doorbijten en dan heb je het maar weer gehad. Maar ja, voor mij makkelijk zeggen, het enige wat ik eraf moet wassen is make-up en haarlak! Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:12

Ik zou idd eerst je haar goed uitwassen, dan krijg je dat iig niet meer over je lichaam gespoeld. En daarna misschien de lichaamsdelen die ermee in aanraking zijn gekomen met koud water en er dan pas helemaal onder?
Sterkte, zou niets voor mij zijn zo'n training!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:12

Ik zal ook even doorbijten ja.
Ik heb weleens traangas in mijn buurt gehad, gelukkig niet vol in mijn gezicht, maar ik kreeg het wel erg benauwd en traanogen, dat is inderdaad geen pretje.
Bij mij kwam het omdat iemand een geintje uit wilde halen met oud en nieuw paar jaar geleden, ik wist het dus ging op een grote afstand staan, maar toch had ik er nog last van.

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:16

ik zou eerst je haar wassen zodat er geen spray dat je uit je haar wast over je huis gezicht en ogen spoelt en als dat gedaan is hup onder de douche! Mij niet gezien hoor voor dat soort trainingen! Lijkt me vreselijk pijn doet en ik ben een watje!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:17

Hmmz lijkt me niet fijn nee !

Succes Knipoog

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:21

Heb die redenatie van dat ervaren nooit zo goed gesnapt....
Je laat je ook niet vol in je gezicht stompen, verrot bijten of neerschieten, allemaal dingen die je op straat ook kunnen gebeuren.
Weet nog dat Lia het toendertijd met de invoering gewoon geweigerd heeft.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 20:21

Ik kan/mag geen filmpjes plaatsen van ons toen wij gepeppert werden, maar ik heb wel een filmpje van de Amerikaanse politie gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=iAPlWiQUuaQ&feature=related

Je moet die man die alles aan elkaar praat maar even wegdenken, en naar die jongens kijk! Believe me... ze stellen zich ECHT niet aan!
Terwijl jullie kijken, ga ik douchen! Lips are sealed

Clyde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:25

Aaah sterkte! Mijn zoon heeft het ook gehad. Ik vond het zo sneu. Ik vind het ook een beetje ver gaan hoor. De reden heb ik wel gehoord van hem. Maar je hoeft elkaar ook niet met kogels te beschieten om te voelen dat dat pijn doet.
Gelukkig was hij na het douchen ervan af hoor. Ik hoop het ook voor jou!