Ik heb het benauwd, loop met steken in mijn borst, ben misselijk en hoest me voor mijn gevoel de longen uit mijn lijf....
Weet iemand wat dit kan betekenen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kally schreef:Zou als ik jouw was even de dokter bellen, heb je geen uitstralende pijn naar een van je armen?? Dat zou kunnen duiden op je hart, maar zou echt de dokter bellen voordat je meer enge aanwijzingen krijgt....Er zijn natuurlijk veel meer diagnose's dus zekerheid voor....slapeloze nachten.
_Robyn_ schreef:ik denk irritatie aan de luchtwegen, of brongitus. heb je er ook veel slijm bij?
edit zitten de steken midden op je borst? dus bij je borstbeen?
claud1 schreef:Klinkt als flink verkouden of beginnende bronchitis, zou voor
de zekerheid naar de ha gaan en helemaal als je koorts hebt.....
marlies85 schreef:Er zijn op dit moment ook heel veel mensen die te kampen hebben met een longontsteking, schijnt een virus rond te waren dat dat veroorzaakt
__KELLY schreef:het zal denk ik wel bronchitis of een infectie zijn, je kan beginnende astma denk ik ook niet uitsluiten, of je hyperventileer. Of het kan ook nog een allergie voor iets zijn.
heb je langdurig last van benauwdheid of tijdelijk echt hevig?
en hoor je je longen ook wel eens piepen als je adem ?
het kan namenlijk ook dat je vaak te hoog adem (borstademhaling) en daardoor weinig lucht krijg en dus steken krijgt.
Ik ging namenlijk met ongeveer dezelfde klachten naar de dokter en het bleek een samenhang van een allergie en hyperventilatie te zijn. En heb ook een infectie in mijn luchtwegen gehad. Dus er zijn denk ik wel meerdere opties
mooi dat je een afspraak heb gemaakt met de huisarts. Ik ben benieuwd wat die zegt