brrr. en aan de ene kant zeg ik van. pfff tandarts, gaatje boren, stelt toch niet zoveel voor, kom op dr zijn ergere dingen. Maar vervolgens vind ik het toch wel eng, het doet toch pijn ook al is het maar even. terwijl ik niet kleinzierig ben maar misschien komt t door de nare ervaringen door de jaren heen. die man moet me altijd hebben.
nu moesten we voor controle, ik maar hopen dat ik niks heb. jawel hoor, ik poets me gek. maar nu denkt hij iets gezien te hebben tussen mn kiezen. jawel.. ertussen. nou hij gelijk maar foto's gemaakt die kan hij dan bekijken of het werkelijk wel zo is. ik hoop van niet maar het zal toch wel. verder nog wat tandsteen verwijderen. heb ik nog nooit gehad dus ik hoor van mensen dat het nog wel meevalt. maar als ik dat geluid hoor, maarja ik vertrouw er maar op dat ik zo weer klaar ben en achteraf denk, mwa waar maak me toch iedere keer zo druk om. maar ik denk dat het met mn hand aan mn mond naar buiten strompelen wordt. hahaha. hellup ben echt een schijterd