huh eerst blauw, nu groen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

huh eerst blauw, nu groen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 15:11

hey,
ik vraag me nou dus af.. ben ik nou gek of verkleuren mijn ogen Clown
ik weet zeker dat ik blauwe ogen had, heeel zeker en nou zijn ze echt groen Verward
hoe kan dit?? Bloos

Keet

Re: huh eerst blauw, nu groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 15:13

even aan iemand in de buurt vragen

mijn ogen verkleuren ook wel eens, maar blijven altijd in de blauw tinten (grijd, helder blauw, donker blauw)

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 15:15

ik heb het nog nooit gemerkt. maar het schijnt idd te kunnen.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 15:17

Ik heb ook wel eens vol verbazing geconstateerd dat mijn ogen, als ik een grijs shirt draag grijs zijn, en als ik iets groens aantrek, groen zijn. Optisch bedrog misschien?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 15:17

Door de licht inval Pling Slim Clown Maar das dan maar tijdelijk. Ik heb geen idee, mijn ogen zijn in de loop der jaren steeds donkerder blauw geworden. Mijn ex vind/vond ze het mooist als ik boos/opgefokt was want "dan fonkelde ze zo mooi" Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 15:40

Dat kan lichtinval zijn, en kleding die je draagt. Iedereen vind dat ik groene ogen heb als ik iets groens draag, en blauwe ogen als ik iets blauws draag. Als ik andere kleuren draag is het echt heel moeilijk te zien of het nu groen of blauw is.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 18:09

Ik had vroeger helemaal geen blauwe ogen maar echt een mix van vanalles, maar mijn ogen worden steeds blauwer. Met hetzelfde licht Clown

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 18:13

soms krijg ik ook wel een opmerking over mijn groene ogen Clown
ze zijn toch echt blauw
net hoe het licht er op valt denk ik *LOL*

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 18:16

ik heb groen bruine ogen, als ik veel paars en roze draag en make up in die kleuren opdoe is eerdre groen, en al sik kwaad ben ook, anders is meer bruin

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 18:18

Ik heb dat ook: in de zomer heb ik lichtbruin/groene ogen en in de winter zijn ze donkerbruin. Hoe strenger de winter hoe donkerder, en hoe heter de zomer hoe feller.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 18:19

Is er in jou familie iemand die katarakt heeft (oogziekte)? Een kennis van mij heeft aan één oog een kleurverandering (dus zijn één oog is blauw, het andere groen), en bij hem kwam het door de katarakt...

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 18:21

Het kan best hoor dat je ogen soms een andere kleur lijken te zijn, mijn ogen zijn in principe groen (als ik boos ben zelfs héél fel groen Clown ), maar bij een bepaalde blauwe kleur truitjes lijken ze blauw Lachen Het ligt er dus een beetje aan hoe de omgeving/het licht is. En zo ver zitten grijs, groen en blauw qua oogkleuren nou ook weer niet uitelkaar, ik zou me pas zorgen gaan maken wanneer lichtblauwe ogen opeens donkerbruin worden Nagelbijten / Gniffelen

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 18:23

tantjeuh schreef:
Is er in jou familie iemand die katarakt heeft (oogziekte)? Een kennis van mij heeft aan één oog een kleurverandering (dus zijn één oog is blauw, het andere groen), en bij hem kwam het door de katarakt...

m'n opa en oma hebbe wel iets met hun ogen.. maar volgens mij was dat staar (opa heeft wel 2 kleuren ogen)

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 18:23

De ene keer heb ik groene ogen, de andere keer bruine.. En laatst vroeg er iemand of ik blauwe ogen had Clown .
Het kan best zijn dat het door een oogziekte komt, onze ogen zijn niet echt het sterkste punt uit de familie Ja.

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 18:23

Ik heb groen/grijs/blauwe ogen Clown Als ik 'blij' ben zijn ze blauw/grijs en als ik 'kwaad' ben worden ze groen/grijs. Heb echt een rare kleur ogen. Als de zon in mijn ogen schijnt heb ik een oogkleur van die zeeën in warme landen Clown

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 18:48

Dat heb ik ook wel eens. Ja Mijn ogen zijn blauw, maar soms lijken ze net grijs of groen.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 21:06

Mijn ogen zijn volgens mij lichter van kleur geworden. Had eerst normale blauwe ogen en nu zijn ze wel redelijk lichtblauw Ja

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 15:26

Leuk he? Ze zeggen wel eens dat kleine baby's bijna altijd blauwe ogen hebben, nou, ik niet! Ik had bijna zwarte ogen als baby en zwart haar, maar na een paar maanden werd ik wel blond, maar nu wordt mijn haar weer steeds donkerder (donkerbruin nu in de winter) en mijn ogen worden lichter (die zijn nu een beetje koperbruin). Best grappig. Mijn man heeft trouwens donkerbruin haar met ook van die fel blauwe ogen! Heeeel mooi Knipoog

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:02

Het kan door de lichtinval komen, maar dat hoeft niet. Mijn ogen veranderen echt van kleur, ongeacht in welk licht je ze ziet. Soms zijn ze grijs, dan weer heel helder blauw, dan weer fel groen, dan weer eens een mengelmoesje. De kleur kan soms een uur blijven, soms een week. Mijn vader heeft het, en mijn opa had het ook.

Het staat wel apart, ook omdat ik enorme pupillen heb, en dat enorme is niet overdreven Knipoog Soms zijn mijn pupillen zo groot dat je alleen maar zwart ziet, met een heel klein randje in de kleur die mijn ogen dan toevallig hebben.

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:04

Ik heb donkerblauwe ogen, een kleur dat niet echt vaak voorkomt. Maar soms zeggen mensen hé je hebt grijze ogen!
:S

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:08

Heb precies hetzelfde, had ooit blauwe, nu echt groene.
Heeel irritant. Blauw was (denk ik) veeel mooier. Maja, moeder natuur Clown.

esmee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 00:05

Ik heb blauwe ogen en in mijn rechter een bruin stipje zeg maar. Maar ik wist niet dat je ogen verkleurde.

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 00:07

Mijne zijn ook groen/grijs/blauw verschilt echt per dag en hoe het licht eropstaat Rolleyes

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 00:11

ik heb groen bruine ogen. Voornamelijk groen. Wat lichter overal met donkergroene rand en bruine vlekjes. Als ik kwaad ben worden mn ogen heel donker. Als ik verliefd ben schijnen de bruine vlekjes goud te kleuren. En asl ik ergens enthousiast over ben worden ze heel fel groen.

Maja dat heb ik van horen zeggen, want ik kijk niet zo vaak in de spiegel Lachen

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:20

Bij mij waren ze vroeger blauw.Daarna zijn ze groenig geworden.Beetje vaag mix kleurtje Clown
Soms zijn ze bijna blauw en soms ook weer meer richting bruin..Best raar.