Ik wil graag een navelpiercing laten zetten, maar ik hoor er goede en slechte dingen over.
Ik vind zelf een navelpiercing mooi. En het zal vast wel pijn doen als ik hem laat zetten, maar dat heb ik er wel voor over
Maar ik hoor dat het kan gaan ontsteken omdat je natuurlijk een 'gat' prikt in een lidteken, je navel dus. Is dat waar?
Hoop dat iemand dit weet.
Groetjes Janneke
. Dan prikken ze hem erdoor heen en zit hij. Ik voelde het dat hij er doorheen ging maar voor de rest heb ik eigenlijk geen pijn gehad. Kon alleen een tijdje de huid op mijn buik niet straktrekken, of op mijn buik liggen. Ben na 5 dagen ook al gaan zwemmen en is niet gaan ontsteken. BTW! Iedere keer als ik onder de douche ging, heb ik mijn navelpiercing ontsmet met antibacteriële troep. Geen idee waar je die kan kopen, geloof bij de kruidvat.
. Ik heb hem ondertussen alweer 4/5 jaar

Toen ik er op een gegeven moment een gouden staafje ingezet heb was de ontsteking zo over, ik vind het jammer dat het zo'n hype gewordne is. Het is tegenwoordig zo normaal om 1 te hebben, toen ik hem liet zetten waren er nog heel weinig mensen die er 1 hadden. Lastig is wel dat je als je wat hogere broeken draagt je piercing kan blijven hangen.
Dus toch maar met verdoving gedaan (smeren er een soort crème op dan 80% van de pijn zou wegnemen .. zeiden ze, ik heb er zo m'n twijfels over