Krullend haar .. Voor Oud&Nieuw laten stijlen ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Krullend haar .. Voor Oud&Nieuw laten stijlen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 23:27

Okee, ik heb heel erge krullen van mezelf Vork Zelf stijlen, daar begin ik niet meer aan .. Duurt onwijs lang (uitföhnen en daarna stijlen neemt echt waar 2 tot 3 uur in beslag ). En dan zit het eigelijk nog niet echt naar mijn zin, niet stijl genoeg. Jammer maar helaas, het is ook niet goed voor je haar.

Mijn vader kwam toch met iets heel leuks aanzetten: 'Als ik jou daar een plezier mee kan doen, ga je 31 December naar de kapper om je haar te laten stijlen en betaal ik het.' Haha! Ik helemaal gelukkig !
Wil graag mijn haar een keer mooi stijl los dragen. (Met mijn haar doe ik er toch al snel een klip in Nagelbijten / Gniffelen).

Máááááár Vork Het is dus voor Oud&Nieuw. Ga er maar vanuit dat ik zowel binnen als buiten kom, in de kou en in de warmte en uiteindelijk dus ook nog uitga.
(Even tussendoor, mijn haar wil eigelijk al weer gaan krullen als het vochtig is).

Dus is het een slim idee om mijn haar met Oud&Nieuw te laten stijlen bij de kapper ? Ik bedoel, dat het wel gewoon mooi stijl zal blijven gedurende de avond en morgen ? (Zónder dat het weer gaat krullen enz.). Iemand hier ervaringen mee Lachen ?

Dan had ik eigelijk evt. nóg een optie Vork :
Als het echt laten stijlen toch geen goed plan is, is het dan een idee om krulspelden in mijn haar te doen voor hele grove krul Lachen? (lijkt me namelijk ook heel mooi Ja) Zo'n Carmen-set bedoel ik dus.
Wat ik me dus afvraag, is dat juist doordat ikzelf krullen heb deze grove krul er juist mooier in blijft zitten ? (Ook gedurende avond en morgen).
Hier ook iemand ervaringen mee Haha! ?

Lachen
(En nee, ik ga niet mijn eigen krullende haar los doen met Oud&Nieuw Nagelbijten / Gniffelen)
Barst maar los Haha! !!
Xx

Anoniem

Re: Krullend haar .. Voor Oud&Nieuw laten stijlen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 23:28

Ohjaa; stel dat ik voor optie 2 zou gaan Huilen van het lachen Dan kan ik dit natuurlijk zowel bij de kapper laten doen, als thuis Knipoog

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 23:30

ik zou voor die hele grove krul gaan!!
Stijle, dat blijft er vaak niet lang in, en is vaak slechter voor je haar Ja
Ik vind het wel grappig Tong uitsteken
Ik wil juist krullen en ik hem mega mega mega stijl haar...
dr wil geen krul in.. als het er in zit is het met 5 minuten er uit... Scheve mond
Ruilen?? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 23:34

Ruilen ?
Je weet niet wat je zegt *LOL* Jaa zo bekend ; degene die stijl haar hebben willen krullen & degene die krullen hebben willen stijl Knipoog

Stiekem zat ik toch al aan die grove krul te denken Knipoog
Alleen vraag me dan af .. Of het dan zeg maar niet mijn krullen blijven, en dan juist in een grove krul vorm Huilen van het lachen

Maargoed, ik hoor graag meer tips/ervaringen Ja

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 10:15

Ik heb ook krullen en als ik het stijl wil hebben dan gebruik ik mijn revo stijler.Het is dan super zacht en het glanst heel mooi, ook duurt het niet zo lang voor dat het mooi glad is.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 10:19

Ik heb afgelopen jaar m'n haar laten steilen voor een feestje en dat was zelfs de volgende dag nog behoorlijk steil. Had wel onderin een beetje een slag zitten omdat het dan veel mooier stond.
Je moet natuurlijk wel zorgen dat je niet natregend en proberen om zo laat mogelijk een afspraak met de kapper te maken.

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 11:20

Ik lees mee, ik heb ook krullen waar ik vanaf wil Clown

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 11:26

Volgens mij moet het wel stijl blijven als je zorgt dat het niet nat wordt.Of misschien kan je het bij de kapper nog even vragen.welke van de 2 hun een beter plan vinden..
Vind die grove krullen ook altijd wel mooi..
Wil trouwens ook wel ruilen hoor Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:30

Met stijlen ben ik toch bang .. Stel dat het een beetje vochtig word, dat het dan toch weer gaat krullen Vork En ik het ergste geval gaat pluizen/kroezen Clown
(Aangezien je ook nog in zo'n 'vochtige' club komt .. Tjaa Vork).

Persoonlijk denk ik dat plan 2 dan het beste is Lachen Gewoon heel grove krul Ja

Zoiets bedoelde ik eigelijk :
Afbeelding
En dan met het blonde haar Ja Zoiets is dus wel te doen met van die rollers ? (Zo'n Carmen set ?)

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:33

Ja!! Zoiets krijg je met een Carmenset. Al is het met een Carmen set in het begin echt ontzettend (maar dan bedoel ik ook echt heeeeeel erg) kort krullend. Gewoon heel veel haarlak inspuiten en er zo min mogelijk aan zitten. Het 'zakt' vanzelf goed! En anders kun je ook bij de kapper een krulsetje laten indraaien Lachen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:34

Grove krul lijkt me dan een beter plan... want ik denk niet dat het stijl blijft want vaak is het met oud en nieuw erg vochtig en doordat het vuurwerk dan blijft hangen wordt het alleen nog maar vochtiger.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:35

Wauw, heb ff in je profiel gespiekt en ben jaloers op jouw bos krullen *LOL* Mijn onderlaag krult zo, maar bovenop is het bij mij zo stijl als wat, ook met mijn haar is geen land te bezeilen Clown Volgens mij is het nooit goed, wat je ook hebt.

Ik heb mijn onderlaag toen ook bij de kapper laten stijlen, en zolang het niet echt supervochtig wordt blijft het prima zitten!

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:35

esther_sonja schreef:
ik zou voor die hele grove krul gaan!!
Stijle, dat blijft er vaak niet lang in, en is vaak slechter voor je haar Ja
Ik vind het wel grappig Tong uitsteken
Ik wil juist krullen en ik hem mega mega mega stijl haar...
dr wil geen krul in.. als het er in zit is het met 5 minuten er uit... Scheve mond
Ruilen?? Tong uitsteken

Ja dat heb ik ook.. mijn haar is ook zo stijl, met heeeeel veel mouse wil er nog wel een slagje in..maar dat zakt er zelfs alweer uit. wil ook heel graag krullen vind het zo mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:36

Ilsemarie schreef:
Grove krul lijkt me dan een beter plan... want ik denk niet dat het stijl blijft want vaak is het met oud en nieuw erg vochtig en doordat het vuurwerk dan blijft hangen wordt het alleen nog maar vochtiger.

Dat had ik dus ook in gedachte Ja Ik denk dat ik dan maar zo'n Carmen set ga halen en het eerst een paar keer ga uitproberen Knipoog

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:39

Je kan je haar ook laten steilen zodat het er in blijft zitten.
Dan word het vloeistofje gebruikt dat ze bij permanenten ook gebruiken.
Daardoor word de structuur van je haar veranderd en gaan de krullen uit je haar. Dus ookal word het nat, blijft je haar steil.. Alleen als je haar weer groeit dan zie je dat je uitgroei wel weer gaat krullen..
Net als permanenten is het niet echt goed voor je haar, maar als je het goed verzorgt kan het er best mooi en glanzend uitzien.
Je hebt best stevige kleine krullen zag ik in je profiel. Die grove krullen zou je evtueel ook kunnen doen, als je je haar goed nat maakt en ze er dan indraait. Dan vormt je haar naar de krullen die er in zit.. Of het lang blijft zitten, tjah das een ander iets. Dat is maar afwachten denk ik en ook afhankelijk van het weer. Bij vochtig weer en regen zal het heel snel weer zo gaan krullen als je normale haar. Je zou het evt. wel kunnen ondersteunen met lak of een mousse zodat het niet zo snel zal uitzakken Knipoog

(heb op de kappersschool gezeten)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:40

mieske schreef:
Je kan je haar ook laten steilen zodat het er in blijft zitten.
Dan word het vloeistofje gebruikt dat ze bij permanenten ook gebruiken.
Daardoor word de structuur van je haar veranderd en gaan de krullen uit je haar. Dus ookal word het nat, blijft je haar steil.. Alleen als je haar weer groeit dan zie je dat je uitgroei wel weer gaat krullen..
Net als permanenten is het niet echt goed voor je haar, maar als je het goed verzorgt kan het er best mooi en glanzend uitzien.
Je hebt best stevige kleine krullen zag ik in je profiel. Die grove krullen zou je evtueel ook kunnen doen, als je je haar goed nat maakt en ze er dan indraait. Dan vormt je haar naar de krullen die er in zit.. Of het lang blijft zitten, tjah das een ander iets. Dat is maar afwachten denk ik en ook afhankelijk van het weer. Bij vochtig weer en regen zal het heel snel weer zo gaan krullen als je normale haar. Je zou het evt. wel kunnen ondersteunen met lak of een mousse zodat het niet zo snel zal uitzakken Knipoog

(heb op de kappersschool gezeten)

Daar heb ik idd ook van gehoord; je haar zogenaamd laten 'permanenten' in stijl haar. Maar omdat het niet goed is voor je haar .. Doe dan maar niet, is ook zonde als het dan idd gaat groeien (dan blijf ik aan het permanenten Knipoog)
Bedankt voor de tips Haha!
Gaat helemaal goedkomen met Oud&Nieuw Knipoog

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:48

[gast1122] schreef:
Ilsemarie schreef:

Dat had ik dus ook in gedachte Ja Ik denk dat ik dan maar zo'n Carmen set ga halen en het eerst een paar keer ga uitproberen Knipoog

Laat je het resultaat ook even zien?
Ben wel benieuwd..heb nl. ong hetzelfde haar..(zo aan je foto's te zien)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:50

Okeee ;
Ik maak foto's van m'n haar hoe het er vooraf uitziet & daarna het resultaat Ja
(Foto's in m'n profiel geven een beetje een vertekend beeld, daar is m'n haar nogal droog omdat er hele lichte plukken inzaten. Tis inmiddels al wat donkerder en stukken gezonder en 'mooiere krul'.)

Lachen

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:57

Ik heb ook krullen, iets minder grof dan jij hebt.
Maar geen haar op me hoofd die er aan denkt om het te steilen Haha!
Veel mensen zijn jaloers op mijn krullen, dus ik ben er trots op Bloos
En jij hebt ook mooi haar, vind het zonde dat je het niet los draagt.
Ziet er erg mooi uit.

Het is ook zo typisch, mensen met krullen willen steil haar; mensen met steil haar willen krullen. Clown

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:59

Ik heb zelf, onder wat gladder, lossere, langere krullen, maar bovenop ook dat heel erge krul..

Mensen zeggen idd altijd, goh mooi zeg, die krullen..
maar elke dag..wordt je niet altijd blij van hoor Knipoog

Plus dat het heel gevoelig is, voor vochtigheid, warmte e.d. --> Pluis en gróót haar. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:02

Jaa heel veel vinden mijn haren ook super mooi .. Maar ik zelf niet ! Weet ook niet wat dat is. Je kan het zovaak tegen me zeggen, maar vind het gewoon niet ..

Ik heb het idee dat als ik het los doe, net op Diana Ross lijk Bloos

Ik zal dan de foto's binnekort maken Lachen Voor & na Haha! Altijd wel leuk Knipoog

Jiill_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 18:04

haha miesje Clown wij met onze krullen Clown je word er echt niet goed van he Huilen van het lachen ik kan het makkelijker stijlen want ik heb veel minder erge krullen dan jij Clown maarja ..het blijft minder Scheve mond Ik denk dat je het beste gewoon grove krul kan doen Knipoog dan blijft het Zeker zitten Lachen ! ik denk dat als je jou haar gaat stijlen en dan uit gaat dat het zo weer krul is Lachen dus grove krul lijkt mij ook de beste optie Lachen !
Succes ! en laat me het resultaat zie he *LOL* !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 16:31

Mijn moeder is nu de zooi voor m'n haar aan het halen Huilen van het lachen Ben heel benieuwd met wat ze terugkomt .. Nagelbijten / Gniffelen
Eens kijken of ik het voor vandaag al ga proberen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 18:13

Ik zou jullie nog even op de hoogte brengen Knipoog
Mijn moeder heeft een Carmen set gehaald & nog andere soort rollers.
De Carmen set doet het supergoed Ja Resultaat was voor de 1e keer echt al mooi Ja (Tuurlijk zat het nog niet allemaal zo netjes, omdat we wat gehaast hadden en het nog allemaal moesten uitvogelen.)
Volgende keer maak ik foto's
Maar zo'n set is echt aan aanrader Lachen

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 18:17

oh..ik heb het een week geleden gestyld en ik heb echt een bos krullen en pluis niet normaal, doe het nooit los, dan lijk ik net hermelien! Tong uitsteken maar ik heb een speciaal soort olie dat ik er eerst in doe..dan verbrandt dat, en niet je haar..dus ook weer beter..en dan heb ik echt een styltang.. me moeder gaat miss nu eentje met een fohn kopen..en mn tante had speciaal spul waar het pluizen weg gaat, en dat ga ik waarschijnlijk ook kopen..! Haha!