Zelf stijlen, daar begin ik niet meer aan .. Duurt onwijs lang (uitföhnen en daarna stijlen neemt echt waar 2 tot 3 uur in beslag
). En dan zit het eigelijk nog niet echt naar mijn zin, niet stijl genoeg. Jammer maar helaas, het is ook niet goed voor je haar.Mijn vader kwam toch met iets heel leuks aanzetten: 'Als ik jou daar een plezier mee kan doen, ga je 31 December naar de kapper om je haar te laten stijlen en betaal ik het.'
Ik helemaal gelukkig !Wil graag mijn haar een keer mooi stijl los dragen. (Met mijn haar doe ik er toch al snel een klip in
).Máááááár
Het is dus voor Oud&Nieuw. Ga er maar vanuit dat ik zowel binnen als buiten kom, in de kou en in de warmte en uiteindelijk dus ook nog uitga.(Even tussendoor, mijn haar wil eigelijk al weer gaan krullen als het vochtig is).
Dus is het een slim idee om mijn haar met Oud&Nieuw te laten stijlen bij de kapper ? Ik bedoel, dat het wel gewoon mooi stijl zal blijven gedurende de avond en morgen ? (Zónder dat het weer gaat krullen enz.). Iemand hier ervaringen mee
?Dan had ik eigelijk evt. nóg een optie
:Als het echt laten stijlen toch geen goed plan is, is het dan een idee om krulspelden in mijn haar te doen voor hele grove krul
? (lijkt me namelijk ook heel mooi
) Zo'n Carmen-set bedoel ik dus.Wat ik me dus afvraag, is dat juist doordat ikzelf krullen heb deze grove krul er juist mooier in blijft zitten ? (Ook gedurende avond en morgen).
Hier ook iemand ervaringen mee
?
(En nee, ik ga niet mijn eigen krullende haar los doen met Oud&Nieuw
)Barst maar los
!!Xx
Dan kan ik dit natuurlijk zowel bij de kapper laten doen, als thuis

Jaa zo bekend ; degene die stijl haar hebben willen krullen & degene die krullen hebben willen stijl