Hallo,
Ik heb echt een ontzettend dikke lymfeklier aan de linkerkant van mijn hals. De rechterkant kun je ze wel iets voelen, onder de oksels ook, maar niet heel erg verder. Ik ben maandag naar de dokter geweest en ze had het wel iets over pfeiffer, maar daar hoefde ik verder nog niet op te testen enz. Het zou gewoon een virus zijn. Dit was een andere dokter dan normaal, want mijn eigen dokter was er niet. Nu gaat het steeds slechter, m'n klier wordt nog dikker, het is echt niet meer normaal, zo'n groot ei dat er zit. Ook kreeg ik gigantisch last van het slikken dus ik dacht aan een keelontsteking en ik ging terug naar de huisarts, want ik dacht ik moet dan waarschijnlijk antibiotica. Nu zei hij gelijk dat ik direct moest testen op Pfeiffer, want hij durfde het bijna met zekerheid te zeggen dat het dit was. Nou, net bloed laten prikken en maandag krijg ik de uitslag. Maar het doet zo'n ontzettende pijn, die klier. En slikken, pfff, krijg niks weg! Verder had hij het erover van mocht het toch niet Pfeiffer zijn, dan moest ik terugkomen en dan ging hij iets doen, maar wat? Ik weet het niet? Daar was hij niet echt duidelijk over. Herkent iemand dit misschien? Ik hoor graag meerdere ervaringen. Ik zit er toch wel mee dat ik dadelijk echt Pfeiffer heb en dat ik dan zoveel moe ben dat ik bij alles achter ga lopen enz..
Groetjes Sophie