Ik was dus aan het praten met de mensen in de auto zaten. Ik kan me niet meer herinnere wie die mensen waren of waar ik het over had. Maar de mensen kwamen me ook niet bekent voor. En ik kijk heel even om en let dus hier op. En ik knal dus zo over de rand en vlak voor dat ik over de kand val met trailer en al zie ik iets van een pluchebeer. Hij was blond met een rood strikje. Dat weet ik nog wel.
Ik zie dus ook heel het ongeluk gebeuren in de auto als ik zelf. het ging heel langzaam en het beeld deet ook een beetje roze aan zech maar. Alsof je echt iets traumaties mee maakt. Maar ik zie het dus ook gebeuren alsof het gefilmt werd.
Ook voelde ik heel de droom. Ik voelde de auto met de trailer echt achter een paar keer stuiteren. En toen stonden we stil. Ik het de auto meteen aan de kant gezet en gekeken heo het met me paard ging. Het was allenmaal heet chaoties en ben daardoor ik mijn eigen pijn eigenlijk vergeten.
Ik snap ook niet waarom ik de droom overleefd heb. er kwam geen bloed in voor ofzo maar ik ben er wel heel erg van geschrokken.
Ik werd helemaal huilend wakker. Me moeder vroeg zich ook al af wat ik aan het doen was.
Hebben jullie dit ook wel eens? Denken jullie dat het iets betekend of is dat weer erg ver gezocht van me? Pfff.... ik ben kapot en dood op.
Gr Gail