Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sophie_midas schreef:Iedereen heeft natuurlijk andere symptonen als ze zwanger is. Maar de dokter heeft tegen me gezegd dat buikpijn geen symptoon is van zwangerschap, zeker niet in het begin..
Sophie_midas schreef:Ooh dat is wel apart.. Want dat heeft de dokter mij specifiek verteld. Hmm..
xxmiszlizzxx schreef:Hallo allemaal,
naar aanleding van mijn vorige topic, heb ik nu een nieuwe vraag.
Wat zijn jullie tekenen van ongesteld moeten worden??
En wie van jullie heeft wel eesn gehad, dattie super vaak moet plassen, maar ik heb er niet echt pijn bij, t voelt anders als blaas onsteking... heb soms wel steken bij mijn blaas en baarmoeder.. want overal op internet staat dat je dan zwanger bent...
groetjes !
astridjhu schreef:xxmiszlizzxx schreef:Hallo allemaal,
naar aanleding van mijn vorige topic, heb ik nu een nieuwe vraag.
Wat zijn jullie tekenen van ongesteld moeten worden??
En wie van jullie heeft wel eesn gehad, dattie super vaak moet plassen, maar ik heb er niet echt pijn bij, t voelt anders als blaas onsteking... heb soms wel steken bij mijn blaas en baarmoeder.. want overal op internet staat dat je dan zwanger bent...
groetjes !
ik heb dit ook sinds een halfjaar!
als ik even wat gedronken heb, moet ik na vijf minuten al na de wc ander spis ik in mijn broek
en gister op stage, moest ik op het einde van de dag, om de tien minuten naar de wc :/
ik volg dit dus even
Sophie_midas schreef:Ooh dat is wel apart.. Want dat heeft de dokter mij specifiek verteld. Hmm..