Ik ben gisteren naar de dokter geweest omdat ik ziek ben. Wat vage klachten, dus de dokter dacht dat het een virale infectie zou zijn, ik moet volgende week terugkomen als het niet over is. De meeste virusjes gaan op een week over, maar sommigen duren wat langer.
Het porbleem is nu dat ik zeer verward was
Ik verwisselde woorden, vergat bijna te betalen, etc.EN ik heb gezegd dat ik geen doktersbriefje nodig had, want ik had tot dan toe geen lessen gemist. Ik heb er natuurlijk niet aan gedacht dat ik vandaag wél een les zou kunnen missen (wat ik dus doe), waarvoor ik een doktersbriefje nodig heb!
Nu mijn o-zo-domme vraag: Kan ik hiervoor alleen terug naar de dokter? Ga ik nóg eens moeten betalen (dat zou nl niet gaan
) Moet ik dan een afspraak maken of op spreekuur langs gaan (minstens 1.30u wachttijd), moet ik wachten tot volgende week als het nog niet over is? Maar wat dan als het wél al over is???...
Dat mogen ze officieel helemaal niet
De mijne doet het iig niet, en ben er blij mee. Waar zou je in godsnaam zo'n briefje voor moeten hebben..
En heb ook verstand van richtlijnen voor HA's. Daarin staat nl dat ze dit níet mogen doen. En ik vind het zelf ook heel erg raar dat er dus toch HA's zijn die het wel doen, aangezien ze ooit de eed hebben afgelegd. Ze mogen nóóit informatie over hun patiënten delen met anderen. Dus ook geen briefjes aan school schrijven over wat hun patiënten onder de leden hebben. 
Dokter deed dat echt niet.
Gelukkig doen ze dat ook niet.

Dus mensen die door ziekte veel lessen missen, eidigen een paar jaartjes later???
Vreemd... Zijn er dan geen inhaaltoetsen of zo mogelijk?