aankomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lisantjuhh

aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 09:25

hallo

Ik ben voor mijn lengte te licht ik weeg maar 53 kilo
Ik wil heel graag wat kilootjes aankomen omdat je bij mij echt de botten wel ziet etc.
Nu was de vraag of iemand weet hoe je wat kilootjes aankomt.. Ik ontbijt en lunch normaal en 's avonds
warm eten.. Ik kan niet veel eten dus meestal eet ik kleine porties..
Heeft iemand een tip voor mij?

alles is welkom je mag me ook pben

Needje

Re: aankomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 09:27

Daar ben ik ook heel benieuwd naar!
Ik kan alleen slecht ontbijten. Wel normaal avondeten.
Kan de hele dag door snoep eten.
Maar aankomen, ho maar. Clown
Zou er graag minimaal een kilo of 5 bij willen!

lisantjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 09:29

ik heb dat ook ik snoep best wel redelijk veel maar komt dus echt heel slecht aan en omdat je bij mij de ribben haast duidelijk ziet wil ik ook minimaal 5 kilo aankomen.. want me borsten krimpen ook Bloos Verward

chamleona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 09:32

Ontbijt is heel belangrijk altijd. Voor de rest gewoon snack, fruit tussen de maaltijden door. Succes!

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:41

Hi, ik denk dat het 't belangrijkste is dat je gezond bent en voldoende energie hebt.

Ik snap best dat je wat aan zou willen komen, maar bij sommige mensen is dat gewoon ontzettend moeilijk (niet voor mij, mijn zus wel).

Als je echt wilt aankomen zal je meer calorieën binnen moeten krijgen. Op verpakkingen staat hoeveel er in zit, dus vergelijk in de supermarkt en neem het product met de meeste calorieën. Natuurlijk moet je nemen wat je ook lekker vindt, misschien eet je er automatisch iets meer van.

Zorg bij het eten dat je net iets meer neemt dan je gewend bent en ga rustig zitten en neem er de tijd voor om het op te eten.

En dan nog even dit: Willen voldoen aan het zgn "perfecte plaatje" lijkt mij frustrerend, sommige mensen zijn wat sommige noemen te dun, andere te dik. Naar mijn mening moet je gewoon zelf lekker in je vel zitten, blij zijn met jezelf, gezond en genoeg energie hebben.

Sommige mensen komen aan als ze aan de pil beginnen.

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:44

Alles waar mais in zit kom je ongelovelijk van aan (daarom voeren ze paarden ook maismeel en zijn de mensen in de USA zo dik) Dus maisbrood, veel mexicaans eten, cornflakes enz enz.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:44

Ik kwam niet aan van de pil, en ben ook redelijke tijd gestopt geweest met roken en ook toen kwam ik niet aan. Clown
Veel maisbrood gegeten en ook dat helpt niet. Misschien maar een slobber maken van maismeel. Haha!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:45

probeer idd producten te kiezen die niet mager zijn, ipv kipfilet leverworst op je brood, van die uitgebreide muesli zit ook heel veel in, darnaast kan je altijd producten als herbalife bijvoorbeeld nemen en die dan naast je gewone maaltijd nemen(dus niet als vervanger want je wilt niet afvallen)zo rijg je extra binnen.....ooooh meid ik wou dat ik jou probleem had Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:47

Ik moet ook aankomen maar wat ik ook eet het lukt gewoon niet..

@ Wildgirl: Dat wil je niet, geloof me. Te licht zijn is echt geen pretje..

lisantjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 11:49

@ wildgirl ik was er eerst ook super blij mee dat ik zo mooi slank was, maar hoe vaker ik nu naar me lichaam kijk hoe meer ik me minder lekker erin voel..normaal wou ik nooit aankomen maar nu heb ik zoiets van laat er maar 5 kilo bij komen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:51

Precies.. Ik heb het bijvoorbeeld ook altijd koud en als ik zit of lig voel ik gewoon mn botten, dat voelt echt niet fijn ofzo Nagelbijten / Gniffelen

lisetje83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:51

probeer 8keer per dag te eten 3hoofdmaaltijden en 5tussendoortje dan heb je niet in 1keer een grote hoeveelheid.
chocomel drinken in plaats van melk
maar let wel op dat je alle voedings stoffen binnen krijgt dat is wel heel belangrijk

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:54

Juul schreef:
Ik moet ook aankomen maar wat ik ook eet het lukt gewoon niet..

@ Wildgirl: Dat wil je niet, geloof me. Te licht zijn is echt geen pretje..

I geloof je, ik denk dat mensen die té licht zijn dikker zouden willen zijn en mensen die té zwaar zijn graag dat probleem niet mer hadden.
Aangezien ik van lekker eten hou(gevolg:te dik Haha! ) lijkt het mij heerlijk om te moeten eten en dan het liefst nog de lekkere(en altijd slechte) dingen om een beetje aan te komen!
Ik snap dat dit voor jullie net zo frustrerend is als het omgekeerde voor mij hoor, veel succes met aankomen!

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:55

Probeer er wel op te letten dat je niet ineens heel ongezond gaat eten om maar aan te komen. Want ook als je niet te zwaar bent kun je door slechte eetgewoontes wel allerlei gezondheidsklachten krijgen. Ik vrees dat wanneer je goed eet en je maaltijden met normale porties neemt dit gewoon je bouw is...Misschien dat het in de loop der jaren wel veranderd (was bij mij zo)maar misschien moet je jezelf ook wel gewoon accepteren. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:55

Ja daar heb je wel gelijk in. Mensen zeggen altijd aah ik wou dat ik zo dun was, maar als je het bent denk je daar heel anders over. Lastig Tong uitsteken

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:56

Probleem is dat je natuurlijk wel gezond moet eten. Je kan wel denken ik neem allemaal vette dingen, maar buiten dat je daar lang niet altijd van aankomt, vervet je jezelf van binnen, waardoor je ook grotere kans hebt op een hartaanval e.d.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:57

Zie dat iemand anders hetzelfde zegt. Haha!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:57

Probleem bij mij is ook nog eens dat ik totaal geen heupen heb. Waardoor je sowieso al geen vrouwelijk figuur hebt. (vind ik dan)

lisantjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 11:58

ik zal in ieder geval de tips opvolgen en zien wat er helpt
en anders net wat miryamk zegt misschien moet ik me zelf wel zo accepteren

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:58

Heeeeel herkenbaar probleem!

Ik heb heel wat artsen en dietisten gezien in mijn leven.

Wat o.a. kan helpen is veel kleine porties per dag te eten, maar mijn ervaring is dat dit praktisch amper uitvoerbaar is.
Let op je eetpatroon. Probeer bijv veel pasta te eten voor de koolhydraten, maar ook aardappelen zijn goed. Vooral gezond eten, dat is echt belangrijk.
Snoepen, slagroom, vet eten, etc. helpt echt niet als je dun bent en is alleen maar slecht voor je door alle suikers en vetten.
Ik heb ook wel eens van die koolhydratenshakes geprobeerd (IEW vies), maar ook dat heeft niet echt geholpen.

Eigenlijk was er 1 dokter die de gouden tip had: wachten tot je de 25 passeert.
De beste man heeft wel gelijk gekregen. Ik ben nu 27 en in een jaar tijd 7 kilo aangekomen.
Naarmate je ouder wordt verandert je stofwisseling, je mentale gestel en je leefpatroon. Dit is imo vaak het enige wat zijn vruchten afwerpt...

Sorry als ik nu mensen gedesillusioneerd heb! Haha!
Laatst bijgewerkt door Foxy1980 op 12-12-07 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:58

Idd. Ik heb een tijdje veel ships en snacks enzo gegeten maar daar kwam ik ook niet van aan, werd alleen maar moe erdoor.

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:59

Needje schreef:
Probleem bij mij is ook nog eens dat ik totaal geen heupen heb. Waardoor je sowieso al geen vrouwelijk figuur hebt. (vind ik dan)

Haha same here, ben helemaal recht! Haha!

Ik wil ook voluptueuze vormen... Zij zijn groot en ik is klein!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:00

Foxy, ik ben 30 geworden in mei, en nog geen kilo aangekomen..... *snik*

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:00

Needje schreef:
Zie dat iemand anders hetzelfde zegt. Haha!

Je bent een slimme meid Needje Haha!
Het schijnt idd zo te zijn dat 'slankere' volwassenen inwendig vaak te kampen hebben met hoog cholesterol en hoge bloeddruk wat weer allerlei risico's meebrengt.

lisantjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 12:00

Juul schreef:
Idd. Ik heb een tijdje veel ships en snacks enzo gegeten maar daar kwam ik ook niet van aan, werd alleen maar moe erdoor.

ik heb dat ook gehad..
ik at echt een hele tijd haast iedere dag chips en weet ik veel en daar kwam ik zelfs niet van aan
terwijl iemand anders direct een kilootje aankomt.