Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxmiszlizzxx schreef:dat mag toch gewoon? Want er staat in de folder dat ook een overdosis geen kwaad kan..
maar zijn jullie dan nooit bang.. want nu heb je dus geen enkele maand zekerheid...
Sirius_ schreef:Ik raakte vorig jaar zwanger door de pil heen, te lichte pil.
Enige optie is een zwangerschapstest, ik bestel er eens in de zoveel tijd ook een setje, ben aan de pil, maar voor de zekerheid.
Bedenk me nu dat ik er weer een moet bestellen, ik ben maar een dag ongesteld geweest in de stopweek ipv de gebruikelijke 4 dagen.
Flip schreef:Sirius_ schreef:Ik raakte vorig jaar zwanger door de pil heen, te lichte pil.
Enige optie is een zwangerschapstest, ik bestel er eens in de zoveel tijd ook een setje, ben aan de pil, maar voor de zekerheid.
Bedenk me nu dat ik er weer een moet bestellen, ik ben maar een dag ongesteld geweest in de stopweek ipv de gebruikelijke 4 dagen.
kan je zwanger worden van een te lichte pil? want ik werd laatst allemaal ongesteld terwijl ik niet in de stopweek zat, toen bleek ik een te lichte pil te hebben. Maar de dokter heeft het niet gehad over een test ofzo?
haha brr nou begin ik t ook wel eng te vinden hoor
Flip schreef:ja suuszzzz ik vind het ook wel eng nu hoor, maar de dokter heeft t wel over soa's gehad dus dan had ze t vast ook wel over n test gehad als t gevaarlijk zou zijn
Rachel_x schreef:daar is maar 1 ding op te bedenken.. zwangerschapstest
xxmiszlizzxx schreef:ja maar, moet je dan altijd een zwanegersschaps test doen, dan zou ik t op t laaste elke maand gaan doen..
Ik vind t alleen raar, dat je door je zwangerschap ongesteld kan worden. Maar ben erg blij met het bericht van Marly_ super bedankt !!