Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Nu iets banketstaaf: als ik dood ga, gaat mijn paard naar de slager of wordt hij ingeslapen. Klinkt cru, maar dit dier heeft zoveel extra verzoriging, medicijnen etc nodig dat wanneer een ander hemkrijgt hij denk ik niet op de been blijft.
Elk ander paard zou ik gewoon laten verkopen door mijn ouders
doom schreef:Citaat:Nu iets banketstaaf: als ik dood ga, gaat mijn paard naar de slager of wordt hij ingeslapen. Klinkt cru, maar dit dier heeft zoveel extra verzoriging, medicijnen etc nodig dat wanneer een ander hemkrijgt hij denk ik niet op de been blijft.
Elk ander paard zou ik gewoon laten verkopen door mijn ouders
Ik denk al dat je had verwacht dat je hier een reactie op zou krijgen dus laat ik de 1ste zijn.![]()
Ik vind het idd cru om te zeggen dat hij dan meteen naar de slager gaat.
Je zou je ouders/familie toch een kans kunnen geven om een adresje te vinden die de zelfde medicatie en tijd willen geven aan je paard als dat jij nu doet?
Er zijn tegenwoordig zoveel paarden die NIET meer naar de slager gaan en gewoon vroegtijdig pensioen hebben. IK snap niet dat je niet zoiets heb van het proberen waard?
Citaat:Ik denk al dat je had verwacht dat je hier een reactie op zou krijgen dus laat ik de 1ste zijn.![]()
Ik vind het idd cru om te zeggen dat hij dan meteen naar de slager gaat.
Je zou je ouders/familie toch een kans kunnen geven om een adresje te vinden die de zelfde medicatie en tijd willen geven aan je paard als dat jij nu doet?
Er zijn tegenwoordig zoveel paarden die NIET meer naar de slager gaan en gewoon vroegtijdig pensioen hebben. IK snap niet dat je niet zoiets heb van het proberen waard?
Citaat:Ik denk dat de eigenaar het beste kan beoordelen over hoe en wat van het paard.
Ook vind ik dat je in zo'n situatie respect moet hebben voor iemand zijn keuze..
Stel je voor dat het paard niet goed tercht komt.. wat dan..?
Beest heeft veel pijn, terwijl iemand em deze pijn verder wilde besparen..?
En em naar de eeuwige groene weiden wilde laten gaan..?
Nee, vind het erg kort door de bocht om te zeggen dat het egoistisch is..