Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
erleyne schreef:Wat zou het nut er van zijn? Dat je meer zweet?
Ik heb wel eens bij jockeys en boksers gezien dat ze zich inwikkelen met huishoudfolie, zodat ze extra vocht verliezen, voordat ze naar de weging moeten. Maar voor gewone zielen zie ik het nut er niet zo van in? Wat zou er gevaarlijk aan zijn?
esperance schreef:erleyne schreef:Wat zou het nut er van zijn? Dat je meer zweet?
Ik heb wel eens bij jockeys en boksers gezien dat ze zich inwikkelen met huishoudfolie, zodat ze extra vocht verliezen, voordat ze naar de weging moeten. Maar voor gewone zielen zie ik het nut er niet zo van in? Wat zou er gevaarlijk aan zijn?
Precies.. Heb ik ook wel eens gedaan, en het is alles behalve plazant. Je mag/kan dan ook niks meer drinken.. Blehh is afzien hoor..
Mloesje schreef:Maar zoals de andere zeggen, als je weer drinkt dan is het er toch zo weer bij..?! Of ben ik nou heel gek.. Dus je houdt jezelf eigenlijk alleen maar voor de gek..
Mloesje schreef:Maar zoals de andere zeggen, als je weer drinkt dan is het er toch zo weer bij..?! Of ben ik nou heel gek.. Dus je houdt jezelf eigenlijk alleen maar voor de gek..
xDramaQueen schreef:Mloesje schreef:Maar zoals de andere zeggen, als je weer drinkt dan is het er toch zo weer bij..?! Of ben ik nou heel gek.. Dus je houdt jezelf eigenlijk alleen maar voor de gek..
ik zelf geloof dat het op lange termijn werkt, niet in 2 dagen maar ik geloof wel dat je er sneller en meer gewicht door verlies