Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunshine schreef:Zelf koop ik nooit geen producten die op dieren getest zijn.
Naatus schreef:volgens mij komt dit dus vaak door onwetendheid dat mensen toch iets kopen wat getest is op dieren. De voorkeur ligt dus wel op dierproefvrij.
Zijn er ook mensen die weten waarom er toch nog gebruik wordt gemaakt op dieren en niet op bijv mensen zelf?
verootjoo schreef:Naatus schreef:volgens mij komt dit dus vaak door onwetendheid dat mensen toch iets kopen wat getest is op dieren. De voorkeur ligt dus wel op dierproefvrij.
Zijn er ook mensen die weten waarom er toch nog gebruik wordt gemaakt op dieren en niet op bijv mensen zelf?
Op mensen testen mag volgens mij niet. En de alternatieven voor het testen op dieren zijn duurder. Tenminste, ik dacht dat dat de reden was. Hoe kruidvat, da, hema etc het dan wel zo goedkoop kan doen zou ik niet weten
Naatus schreef:verootjoo schreef:
Op mensen testen mag volgens mij niet. En de alternatieven voor het testen op dieren zijn duurder. Tenminste, ik dacht dat dat de reden was. Hoe kruidvat, da, hema etc het dan wel zo goedkoop kan doen zou ik niet weten
ik heb een tijd terug documantere gezien over proefpersonen die flink betaald kregen voor proberen van medicijnen. Wat betreft huis tuin en keuken spullen kan me voorstellen van niet.
Wat ik gewoon niet begrijp is dat de overheid hierbij niet ingrijpt. Dmv goedkoper maker van die processen om het zonder dieren te doen!
Of zitten er nog meer haken en ogen aan?