Ik heb al een tijdje last van mijn schouder, bij krachtsinspanning doet ie pijn en de rest van de tijd gewoon een zeurderig gevoel.
En ik werk in de zorg waar ik mijn schouder gewoon ook veel gebruik, dus mogelijke overbelasting kan het heel prima zijn.
1.5 jaar terug heb ik een longembolie gehad zomaar uit het niets die ook begonnen met ongeveer zulke klachten.
Dus voor de zekerheid net maar gewoon even de dokter gebeld, of ik langs kon komen vanmiddag.
Neemt de assistente op, ik leg mijn verhaal uit, zegt ze: wat heb je aan pijnbestrijding gedaan?
Ik zeg: Nou niets, SRL gesmeerd, maar verder niet.
'Nou ga dat eerst maar eens doen, en als dat niet werkt kom je maar weer een keer terug bij de dokter want de dokter heeft hier geen tijd voor nu'
Dus ik erg verontwaardigd van: Hallo, ik leg je net uit wat er aan de hand is en waarom ik langs wil komen, en met pijnstilling onderdruk je misschien de pijn maar dat verhelpt de oorzaak toch niet
'Nee je zult toch eerst met parcetemol aan de slag moeten, goedemorgen'
Ik stond echt perplex!
Moeders gebeld, die gaat iig vanmiddag terugbellen van hoe gek ze nou zijn, zeker met mijn voorgeschiedenis en mijn werk dat ik doe..
Is toch belachelijk dat ik niet eens bij de dokter langs mag van een assistente?